Nem csalódtunk!

Marietta Pizzéria, Étterem és Kávézó ZircMarietta Pizzéria, Étterem és Kávézó Zirc a térképen

Kiváló 2017. júliusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2017. augusztus 5.
Bakonybéli nyaralásunk során célirányosan választjuk ezt az éttermet! Örömmel tapasztaltuk,hogy sem a minőség,sem az igényesség nem változott 1 év alatt. Az ételek finomak,bőségesek,a kiszolgálás figyelmes.A teraszról nyíló kellemes kilátás csak emeli a hely hangulatát. Figyelemre méltó a mosdó tisztasága is. Tényleg igényes minden! Csak ajánlani tudom a környéken nyaralóknak!

Marietta Pizzéria, Étterem és Kávézó további értékelései

2022.02.19a párjával
2 éve véletlen során, ma már szándékosan választottuk ezt az éttermet. Nem csalódtunk. Az ételek gusztusosak és finomak, a kiszolgálás udvarias, barátságos. Csak az a fránya 200 km ne lenne köztünk. De még visszajövünk.
2018.08.13gyerekekkel
Érdemes volt az augusztusi melegben felmenni a domboldalban fekvő étterembe. Az étlap bőséges kínálatában számos "nem-szokványos" fogás is szerepel. Mi olaszos hangulatban pizzát és lasagne-t kértünk. Az italokból - sajnos - csak az alkoholmenteseket tudtuk tesztelni. Azokkal elégedettek voltunk....
2018.08.12a párjával
Párommal voltunk itt július elején. Az étterem nagyon tetszett nekünk, kint tudtunk leülni. A hely rendezett és tiszta volt. A kiszolgálás gyors volt és a felszolgálók is nagyon rendesek voltak. Az ételek nagyon finomak voltak. Párom narancsos kacsamellragut evett parmezánnal, ami nagyon ízlett...