Nevezetességek utáni ebéd

Patkó Vendéglő & Pizzéria ZircPatkó Vendéglő & Pizzéria Zirc a térképen

Kiváló 2021. augusztusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2021. november 13.
Miután megnéztük a város nevezetességeit éttermet kerestünk. Nehezen találtunk rá, de megérte a keresést, mert éhesek voltunk. Az étteremben esküvőre készültek, ezért a kinti teraszon ülhettünk le, de a székekre oda voltak készítve a takarók, hűvüs idő esetére, amire szükség is volt. A kiszolgálás elég gyors volt, az ételek jók. Fél adagot is lehetett kérni, ami nekem pozitív, mert az egészet általában nem bírom megenni. Megelégedve távoztunk, egy átlagos étterem, átlagos ételekkel, átlagos kiszolgálással.

Patkó Vendéglő & Pizzéria további értékelései

2022.07.16csoporttal
Kéktúrás barangolásaim során most nyáron harmadik, illetve negyedik alkalommal étkeztem náluk és csak dicsérni tudom a helyet. Mivel korábban már étkeztünk itt férjemmel, tőlük rendeltem vacsorát táboros gyerekcsoportomnak, amit még Bakonynánára is kiszállítottak. Hatalmas mennyiséget kaptunk és...
2020.09.25egyedül
Direkt Zirc felé kerültem, mert szerettem volna feltétlenül meglátogatni a Patkó Vendéglőt, amit az ittjartam.hu 14 zirci étterem közül az elsőnek jelöl. Bevallom, a többi 13-ban még nem jártam, de erősen kétlem, hogy ez lenne a legjobb. A külső, szabadtéri részen foglaltam helyet, ez a szék kb....
2020.09.07a párjával
Ismertük már ezt az éttermet így visszatértünk. Bent foglaltunk helyet, mert jó idő lévén a kinti rész foglalt volt.Jó adag levest és finom nagy adag második fogást ettünk, desszert már eszünkbe sem jutott. A kiszolgálással és a várakozással is elégedettek voltunk, nem volt túlzás pedig állandóan...