Jó kis családi étterem

Hegyalja Vendéglő Panzió ZsámbékHegyalja Vendéglő Panzió Zsámbék a térképen

2018. júniusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. július 9.
A Hegyalja étterembe a Kálmán cukrászda meglátogatása után mentünk be, mert remek pogácsa ide vagy oda, de azért az ember enne is valamit tíz és fél11 között, ha nem reggelizett. Ez egy privát családi vállalkozás, mint megtudtuk, ennek megfelelően a rugalmasság is nagyobb volt az átlagosnál, meg tudtunk elég hamar egyezni abban, hogy rendelhetünk 11 előtt főételt is, persze nem akármit. Harcsapaprikás például nem volt, de rántott harcsa igen, továbbá rántott camembert is. A harcsa (2300) finom volt, a körete átlagos, a tartár korrekt, a rántott camembert (1900) finom, a rizs átlagos, az áfonyamártás gyenge, értékelhetetlen.
Ittunk egy pécsi sört, vettünk hazavitelre egy zsámbéki kézműves sört.
Jóindulattal négy pont, főként a friss halért.
Hegyalja Vendéglő Panzió Zsámbék - Étlap/itallapHegyalja Vendéglő Panzió Zsámbék - Étlap/itallapHegyalja Vendéglő Panzió Zsámbék - Étlap/itallapHegyalja Vendéglő Panzió Zsámbék - EgyébHegyalja Vendéglő Panzió Zsámbék - BelsőHegyalja Vendéglő Panzió Zsámbék - Étel/italHegyalja Vendéglő Panzió Zsámbék - Étel/italHegyalja Vendéglő Panzió Zsámbék - Étel/italHegyalja Vendéglő Panzió Zsámbék - Külső képHegyalja Vendéglő Panzió Zsámbék - Étel/ital

Hegyalja Vendéglő Panzió további értékelései

2021.07.31gyerekekkel
Családias környezet,kiváló kiszolgálás,fantasztikus ételek!ha az étlapon nem szerepel a kívánt étel attól független elkészítik,az adagok hatalmasak,ízviláguk fantasztikus!Csak ide járunk,egyszerűen megismételhetetlen!Ajánlom a gyermekes családoknak is csendes,nyugodt környezet.
2019.06.30a párjával
Budapestről a feleségemmel tegnap jártunk a vendéglőben. Zsámbékra kellett jönnünk, hogy igazi, remek ízekkel találkozzunk. Igen gyors kiszolgálás, hűvös bor és hideg meggysör, valamint akkora adag vacsora, hogy a cigánypecsenye lelógott a tányérról! Az ételízesítéshez a fűszerek, közvetlenül a...
2018.06.23a párjával
Nagyon kedves tulajdonosok.Kiváló humorral.Ajanlottak ètelt is.Az ételek hamar az asztalra kerültek. Nagyon finom volt minden.Ha erre járunk mindenképp visszajövünk. Igazi családias hangulat. Mindenkinek ajánlom. A Zsámbéki zsört mindenképp kosotloja meg ami betér. A kávè is...