Még egy próbát sem ér meg...

Bavaria Étterem AbdaBavaria Étterem Abda a térképen

Gyenge 2013. novemberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2013. november 23.
Családommal tértünk be egy szombati ebédre. Fogyasztottunk menüt és a la carte ételeket is. A menüben a leves irtózatosan sós volt, ellenben a töltött hús burgonyával jellegtelen, ízetlen, a párolt káposzta pedig savanyú. Az a la carte ételek finomabbak voltak, bár az árak nagyon magasak a valódi teljesítményhez és egy III. kategóriás étteremhez képest egy faluban. A kiszolgálás átlagos, a pincérnő kissé figyelmetlen (többedszerre értette meg a rendelést, nem hallotta, amikor először szóltunk hogy fizetünk stb. A hely sima III. kategóriás étteremnek felel meg, pocsék kilátással a benzinkútra.
Többet ide nem jövünk. Ennyi pénzért színvonalasabb a kiszolgálás és finomabbak az ételek a közeli Gulyás csárdában :)

Bavaria Étterem további értékelései

2022.04.13a párjával
Párszor már ettünk itt, főleg menüt. De az utóbbi időben sajnos eléggé romlott a színvonal, az árak meg csak emelkedtek. A felszolgálók gyakran cserélődnek. Legutóbb a tulaj szolgált ki. Na azóta nem megyünk. Arrogáns, lekezelő sítlus. Amit a melletünk lévő asztalnál lehetett, azt már nekünk nem,...
2019.10.12egyedül
Én pár napja hozom Önöktől az ételt és abszolút meg vagyok elégedve a minőséggel,a mennyiséggel,a kiszolgálással.Egy dolog azonban nagyon furcsa,éspedig az,hogy ha elhozom a menüt az otthonról hozott edényekben,akkor 300 forinttal több,mintha ott fogyasztanám el,pedig nem kell...
2018.04.07családjával
Évek óta vissza jártunk ide, de az utóbbi 3 alkalom meggyőzött bennünket arról, hogy másik helyet keressünk. Az ételeket rendszeresen langyosan, vagy hidegen hozzák ki. Az ételhordósok miatt csak ülsz és vársz, a következő fogásra, az üres tányérod felett 15-20 perceket menünél, mivel az egy fős...