Jó a halászlé!

Halászkert Hotel és Étterem BadacsonytomajHalászkert Hotel és Étterem Badacsonytomaj a térképen

2016. októberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2016. október 9.
Én a halászlé miatt kerestem fel a helyet, a minap immár harmadszor. És nem csalódtam! Bőséges adagot kaptam, az elvárt minőségben. Igaz, az ára is átlag feletti, de megéri. Különösen az alaplé harmonikus íze, állaga ízlett. Most vendégekkel jártam ott, de ők is elégedettek voltak. Azért az elgondolkodtató, hogy más vendég nem volt az étteremben. Bezzeg a büfé soron 100 m-re annál többen. Persze ott is lehet halászlét kapni, olcsóbb is, de nem ez a minőség. Ki kell próbálni!

Halászkert Hotel és Étterem további értékelései

2016.08.30családjával
Kellemes estét töltöttünk el családtagjaimmal és barátaimmal a Halászkert Étteremben. Figyelmes volt a kiszolgálás egy kedves, mosolygós hölgy szolgálta fel az ételeket, italokat számunkra. Kissé sokat kellett várni az ételekre, de végül is nagyon finom volt, ami kompenzálta a hosszú várakozási...
2016.08.17gyerekekkel
Nemrég betértünk a családdal, mert nagyon szeles idő volt és Náluk elég sok volt a szabad hely bent az étteremben. Kivétel nélkül vadat rendeltünk csak a kislányom evett májgombóc levest. Az adagok nagyok és finomak voltak, de a Rose fröccsöt sajnos nem sikerül hidegen felszolgálniuk! Ez...
2015.10.29gyerekekkel
Július végén jártunk ebben az étteremben a párommal és a kis unokánkkal.A közeli hotelban nyaraltunk, és ebédelni ide jöttünk,gondoltuk kipróbáljuk milyen lehet.Örültünk hogy ezt az éttermet választottuk, nagyon finoman főznek, ráadásul délben egy képzett zenészekből álló együttes szolgáltatta a...