Nem is vártam ettől a helytől többet

Kukorica Csárda BalatonberényKukorica Csárda Balatonberény a térképen

Szörnyű 2020. júliusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2020. július 22.
Zalakarosról hazafelé álltunk meg egy rövid fürdőzésre, és mivel itt ért az ebédidő egy ebédet is megejtettünk az étterembe. Nagy elvárásink nem voltak a hellyel kapcsolatban, de igy is hatalmas csalódásban volt részünk. A hely kínálata a hagyományos balatoni étlapnak felel meg, átlagos minőséggel, a hekk nagy volt, de a bundázata nem emelte ki a hal izét, a rozé ihatatlan mosószerízű volt, A két asztalnál helyet foglaló társaságunk egyik része az italokat csak az ételekkel együtt kapta meg. A szomszéd asztaloknál folyamatos volt a reklamálás nem azt az étel kapták amit rendeltek.
Hangulat:Szörnyű
Tisztaság:Szörnyű

Kukorica Csárda további értékelései

2018.09.25a párjával
Szeptember elején, nyári melegben hétköznap az Őrségből hazafelé tartva Balatonberényben megálltunk strandolni és ebédelni. A strandon már csak ez az egy étterem volt nyitva, így 3 év múlva újra ettünk itt. A kiszolgálás gyors volt, de olyan semmilyen, nem volt szívélyes, az ételek jó közepesek,...
2015.08.20a párjával
Az évek alatt többször megfordultunk az étteremben, általában a kedvezményes menükből szoktunk választani. Régebben este is volt menü, idén már csak a déli órákban. 1000-1200 Ft-ért 5-6 féle menü közül lehet választani. A menü ételekre nem kellett sokat várni, a kiszolgálásra különösebb panaszunk...
2015.07.21a párjával
Július 19-én vasárnap 2 órakor ebédelni mentünk a csárdába, már nem sok vendég volt, a pincér tájékoztatott, hogy kb. 1/2 óra várakozási idő, mi ezt vasárnap révén természetesnek találtuk, gondoltuk addig iszunk valamit. A pincér eltűnt, személyesen hajtottam fel a belső régióban, hogy legalább a...
Balatontourist Berény Naturista Kemping Balatonberény - Napi árak önellátással
Napi árak önellátással
05.10-09.23.
Balatontourist Berény Naturista Kemping Balatonberény
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel