lehangoló étterem

Kukorica Csárda BalatonberényKukorica Csárda Balatonberény a térképen

Gyenge 2014. augusztusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2014. augusztus 24.
Jót nem tudok írni ... beléptünk az étterembe, a pincér majd fellökött minket, no nem azért hogy a kívánságainkat lesse ... köszönni náluk nem szokás, kifele menet is próbálkoztunk, de hiába.A leves amit kértünk savanyú volt, szinte ehetetlen, pedig jól esett volna a meleg leves, aznap épp szakadt az eső, nagyon hideg volt. Na mindegy! A gyerekek miatt pizzát kértünk, ami az átlagosnál jóval rosszabb volt, persze lehet nem a pizza a specialitásuk, de akkor ne tegyék fel az étlapra. Ami nem megy, azt nem kell erőltetni. A kiszolgálás lassú volt, pedig nem volt tele a csárda. A pincérek nagyon barátságtalanok voltak. Ide többet biztos nem megyünk...

Kukorica Csárda további értékelései

2020.07.22családjával
Zalakarosról hazafelé álltunk meg egy rövid fürdőzésre, és mivel itt ért az ebédidő egy ebédet is megejtettünk az étterembe. Nagy elvárásink nem voltak a hellyel kapcsolatban, de igy is hatalmas csalódásban volt részünk. A hely kínálata a hagyományos balatoni étlapnak felel meg, átlagos...
2018.09.25a párjával
Szeptember elején, nyári melegben hétköznap az Őrségből hazafelé tartva Balatonberényben megálltunk strandolni és ebédelni. A strandon már csak ez az egy étterem volt nyitva, így 3 év múlva újra ettünk itt. A kiszolgálás gyors volt, de olyan semmilyen, nem volt szívélyes, az ételek jó közepesek,...
2015.08.20a párjával
Az évek alatt többször megfordultunk az étteremben, általában a kedvezményes menükből szoktunk választani. Régebben este is volt menü, idén már csak a déli órákban. 1000-1200 Ft-ért 5-6 féle menü közül lehet választani. A menü ételekre nem kellett sokat várni, a kiszolgálásra különösebb panaszunk...
Balatontourist Berény Naturista Kemping Balatonberény - Napi árak önellátással
Napi árak önellátással
05.10-09.23.
Balatontourist Berény Naturista Kemping Balatonberény
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel