Kellemes ha iszogatni szeretnél

Mediterrán Étterem BalatonföldvárMediterrán Étterem Balatonföldvár a térképen

Átlagos 2016. augusztusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2016. augusztus 3.
Négyen ültünk be egy augusztusi vasárnap estén vacsorázni. A kétféle sör rendelésénél már bonyodalmak adódtak, egyfélét kaptak a fiúk.....ami a végén számlázási bonyodalomhoz vezetett, mivel külön fizettünk és a két sört már nem lehetett két számlára tenni. A koktél nagyon finom volt, a limonádé túl tömény, de hamar megoldottuk, egy kis plusz szóda és jég kérésével. A pincérünk nem volt különösebben figyelmes, keveset járt felénk, de kedves volt. A gorgonzolás, bacon-be tekert csirkemell sós volt, és a bacon csak rá volt dobva. A pizzák jók voltak (talán kissé túl zsíros volt az olasz kolbász a tetejükön, ami zsírtócsák megjelenését eredményezte a tányérok szélén. Desszertnek banánhajót és trópusi fagyi kelyhet ettünk. A banános finom volt, de érdemes lenne nem növényi tejszínhabot használni, az kicsit elrontotta. Összességében szerintem jobban jártunk volna más étteremmel a közelben.

Mediterrán Étterem további értékelései

2019.09.02a párjával
Párommal egésznapos strandolás után, bizalmat szavaztunk a helynek, jól tettük. A teraszon helyet foglalva, az utolsó naptári nyári napra egy kétszemélyes mediterrán tállal tettük fel a koronát. A kétszemélyes tál nem fedi a valóságot, van az három személyes is. Az ételek jól készültek, az...
2018.08.17családjával
Olyan történt velem ami eddig még nem , volt egy " étterem " ahol nem adtam borravalót , és ezt a címet a balatonföldvári Mediterrán Étterem érdemelte ki ! A történet : augusztus elején tértünk be ide a családommal - minden évben útba ejtjük amikor a Balatonnál nyaralunk , mert eddig csak jó és...
2017.07.14a párjával
Jó helyen van az étterem, mely fedett teraszos, igazán hangulatos. Ventilátorok mennek folyamatosan, így jó a vendégek közérzete. Koktélozni tértünk be, mert akciót hirdettek, így megéri. Ezt többször megteszik. A kiszolgálás gyors, kedves. Fizetni egy pincérnél lehet, erre picit várnunk kellett....