Elvesztegetett 2 óra az életünkből !

Mediterrán Étterem BalatonföldvárMediterrán Étterem Balatonföldvár a térképen

Szörnyű 2018. augusztusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2018. augusztus 17.
Olyan történt velem ami eddig még nem , volt egy " étterem " ahol nem adtam borravalót , és ezt a címet a balatonföldvári Mediterrán Étterem érdemelte ki ! A történet : augusztus elején tértünk be ide a családommal - minden évben útba ejtjük amikor a Balatonnál nyaralunk , mert eddig csak jó és pozitív élményeink voltak - egy hétköznap este ! Az asztal elfoglalása után , már feltűnt, hogy valami baj van , ugyan is a "felszolgáló " kisasszonyok , nem akartak észre venni , de a telefonjukat bőszen nyomogatták ! ( mintha megéreztem volna , elkezdtem mérni az időt ! ) Cca. 8 perc után jött oda hozzánk , étlapot adott és felvette az ital rendelést , kérdésemre , hogy a megrendelt limonádékba tesznek-e jeget , a válasz az volt , hogy NEM , csak ha külön kérek ! Hmmmm !!! Szerintem + 33 c fokban illő lenne eleve jeget tenni az italba , vagy legalábbis a vendéget tájékoztatni erről a lehetőségről ! ( Csak azért írtam mert a szomszéd két asztalnál nem kaptak jeget és egyből savanyú lett a málnaszörp ! ) Na , szóval megrendeltük a kaját és mire kihozták 55 ( ötvenöt !!! ) perc telt el ! Semmi extrát nem rendeltünk , nem volt telt ház sem , csak gondolom a " séf " az internetről nézte a recepteket és ez okozhatta az időveszteséget ! Az egyik asztalnál egy Úr odahívta a kis " pincér " hölgyet , hogy szóvá tegye az étel megrendelése és az étel meg nem érkezése közötti majd egy órát . A válasz egy vállhúzogatás volt ! Mondanom se kell mire kijött a rendelésünk addig már előttünk is bőven elfogyott a korábban rendelt ital , de legalább a " pincér " lányok jól szórakoztak a facebookos posztjaikon ! Amíg vártunk - vártunk több asztalnál láttam , hogy a megrendelt ételek nem teljes mértékben fogytak el - tehát a vendégek vagy nem voltak éhesek ( de akkor minek mentek étterembe ? ! ) vagy az étel nem volt rendbe ! Amúgy a mi kajánk is így volt ,az adag kicsi volt , langyos , íztelen - erről nem is érdemes több szót ejteni ! A kis felszolgáló lány mondjuk megkérdezte : Becsomagolja ? - Isten ments !!! Tudom , hogy nagy létszám és minőségi hiány van a vendéglátó szakmában , ( aki már tud csinálni egy rántottát azt már felveszik séfnek , akinek meg egy kicsit csinos a pofikája az meg mehet pincérlánynak ! ) , de akkor ne csináljunk úgy mintha egy étterem lennénk ! Ezek alapján ez a hely nálam egy Balaton parti sütöde színvonalát sem érte el ! Kritikán aluli , de legalább jövőre nem kell visszamennünk !
Tisztaság:Gyenge

Mediterrán Étterem további értékelései

2019.09.02a párjával
Párommal egésznapos strandolás után, bizalmat szavaztunk a helynek, jól tettük. A teraszon helyet foglalva, az utolsó naptári nyári napra egy kétszemélyes mediterrán tállal tettük fel a koronát. A kétszemélyes tál nem fedi a valóságot, van az három személyes is. Az ételek jól készültek, az...
2017.07.14a párjával
Jó helyen van az étterem, mely fedett teraszos, igazán hangulatos. Ventilátorok mennek folyamatosan, így jó a vendégek közérzete. Koktélozni tértünk be, mert akciót hirdettek, így megéri. Ezt többször megteszik. A kiszolgálás gyors, kedves. Fizetni egy pincérnél lehet, erre picit várnunk kellett....
2016.09.11a párjával
Juliusban keveredtünk àt balatonakarattyàrol földvàrra akkor màr tudtam hogy itt fogunk vacsoràzni. Sajnos a szezonalitàs miatt mindig màs a dolgozók köre de még sosem csalodtam. Bàtran kijelenthetem magyarorszàg legjobb limonàdéjàt...