csendes, vidéki kisvendéglő

Kakukk Vendéglő BándKakukk Vendéglő Bánd a térképen

Kiváló 2015. októberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2016. október 6.
Visszajáró vendégek vagyunk, az ár/érték arány kifejezetten jónak mondható. kedvesek, udvariasak, a kiszolgálás tökéletes. Na és az adagok !!!! Soha sehol máshol még ilyet nem tapasztaltam... már a levessel jól laktunk, pedig egy gulyást kértem magamnak és ketten ettük meg :) finom,ízletes, házias koszt, ajánlom.

Kakukk Vendéglő további értékelései

2021.10.06barátokkal
Évek alatt több alkalommal jártunk már az étteremben, akkor is, amikor még csak "kicsi" falusi étterem volt. Mára azonban kinőtte magát, nyáron fogalalás nélkül nem is nagyon lehet menni. Most volt hely érkezéskor, bár ahogy néztem bővítették az asztal számot. Régebben nagyon szerettem, igazi...
2020.09.08gyerekekkel
Betértünk a barátainkkal és gyerekekkel egy könnyű vacsorára. A teraszon foglaltunk helyet, kellemes volt a kora nyári időben. A szokásos rántott sajt nem maradhatott el lányom részéről. Párom és én lazacot ettünk spárgával, tökéletes volt. A hamburgerre sem volt panasz a barátaink részéről. A...
2019.07.18családjával
Egy családi esemény vendégeiként voltunk ebben az étteremben. A hely rendezett benyomást keltett, a személyzet viszont unott egyhangúsággal látta el a feladatát. Az első italok rendelése és felszolgálása elég gyorsan lezajlott, viszont a későbbi italrendelések már nem voltak ilyen gyorsak. Az...