Amikor az emlékek nem csalnak

Udvarház Étterem BándUdvarház Étterem Bánd a térképen

Kiváló 2018. májusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2018. május 27.
Megnyitása óta járunk ide, persze pár év kihagyással. Lehet, hogy ha sűrűbben járnánk, megunnánk, de így mindig örömmel állapítjuk meg, hogy minden ugyanolyan, mint az emlékeinkben. És ezek az emlékek jók.
Persze, fitneszmacáknak nem ajánlott az itteni étkezés. Ez nem azt jelenti, hogy túl zsírosan vagy fűszeresen főznének: a bableves vagy a csülök pont olyan, amilyennek lenni kell a nagymamáink szerint. Vagy egy kicsit még jobb. És a pite... Az még mindig A PITE.
És a legszebb a végén a számla: négyen úgy belaktunk, hogy mozdulni sem bírtunk, annyi pénzből, amennyiből máshol ketten ebédelünk.

Udvarház Étterem további értékelései

2019.08.27családjával
A szentgáli őstiszafásba indultunk túrázni, de gondoltuk, előtte bekapunk néhány falatot. A nagy fedett részben kaptunk helyet. Kint rekkenő hőség, bent tökéletes hőmérséklet. Kóstoltunk házi szörpöt, levest, főételt és desszertet is. Tökéletes harmóniában voltak mindenhol az ízek, az adagok...
2016.09.01családjával
2 éve fedeztük fel a helyet, azóta visszajáró vendégek vagyunk. Ódon hangulat, családias légkör, barátságos kiszolgálás, fantasztikus ízek, hatalmas adagok. Coca-cólát, reformkonyhát, márványpadlót ne várj, viszont nézz a lábad elé, mert bizony ez egy nagyon régi, igazi parasztház, falusi,...
2016.04.04csoporttal
Külföldi vendégeket vittem a híres helyre. Már a bejáratnál pálinkával és pogácsával vártak bennünket a parasztruhába öltözött lányok. Sofőrünk colát szeretett volna inni, de csak bodzaszörpöt kapott. Ez egy ilyen hely - nyugtattam őket. A legények petrencés rudakon hozták ki a kétféle levest,...