Sváb hagyományok, kisebb-nagyobb döccenőkkel

Schieszl Vendéglő és Borház BudakalászSchieszl Vendéglő és Borház Budakalász a térképen

Átlagos 2017. áprilisban, egyedül járt ittÉrtékelt: 2017. július 8.
Kifejezetten a Schieszl miatt utaztam el Budakalászra, mert olyan jókat olvastam róluk. A heti menüből célzottan kiválasztottam a legszimpatikusabb napot. A családi borház története egészen 1896-ra nyúlik vissza, a főút mellett található hagyományos sváb porta bal oldalán az étterem, jobb oldalon a pincészet található. Takaros, kellemes hely első ránézésre is. Az udvarba be lehet parkolni, praktikus.
Belépve hűvös, érdektelen, de legalábbis kimért volt a fogadtatás, amit betudtam annak, hogy az emeleten egy nagyobb létszámú céges csapatot ebédeltettek, ami bizonyára lefoglalta a pincérek és a konyha kapacitásait. A pincében lévő asztalok közül választhattam. Rossz volt a megvilágítása, kissé rideg volt a hangulat. Az étlap izgalmas, színes, benne sok házias sváb étellel. A táblán heti chef ajánlat. A napi menüben 4 fogásból lehet összeválogatni 2-3 vagy 4 fogásos ebédet, kizárólag hétköznap él ez az ajánlat.
Az előétel mini hamburgert kihagytam, viszont a másik 3-at nem. Az ételekre érthetetlenül sokat kellett várni. A pincér folyamatosan eltűnt, és utána nehezen bukkant fel, nem figyelte a vendégek fogyasztását. Csészényi halászlével kezdtünk, amihez 2 féle remek házi kenyér érkezett (fehér, illetve magos barna). A lé sűrű, de bántóan pocsolyaíze volt. A benne lévő 3 kis haldarabka ezt nem tudta feledtetni. Sajnos a főétel sem volt tökéletes, közel sem, pedig nagyon bizakodtam és szerettem volna itt nagyon jókat enni. Egészben sült karaj tejszínes kelkáposztával, spatzle-vel - igazán jól hangzott, de a hús rágós volt és túlkészült, igaz, csak egy kisebb szeletet kaptam, ennyivel kellett megküzdeni, nem volt könnyű sem elszeletelni, sem elrágni. A kelkáposzta helyett brokkolit érkezett, ezzel nekem nem volt gondom, és ez volt az ebéd legjobb része, csak sajnos túl kevés. A spatzle a nokedli vagy galuska sváb megfelelője. Ez is túlfőtt, s mivel tálalás előtt kissé megpiríthatták, a szélein kiszáradt, megkeményedett. A desszert átlagos Somlói galuska volt, szépen tálalva, de ízre semmi extra, a tészta nagyon el volt ázva, a tejszínhab bolti spray-nek tűnt. Szomorú vagyok, hogy csak 3 pontra tudom értékelni. A 3 fogás 2500 Ft-ba került. Nem sok helyen fordult még velem elő, hogy 3 fogástól ne laktam volna jól, itt sikerült ezt elérniük.
Schieszl Vendéglő és Borház Budakalász - Külső képSchieszl Vendéglő és Borház Budakalász - Külső képSchieszl Vendéglő és Borház Budakalász - BelsőSchieszl Vendéglő és Borház Budakalász - Étlap/itallapSchieszl Vendéglő és Borház Budakalász - Étlap/itallapSchieszl Vendéglő és Borház Budakalász - Étlap/itallapSchieszl Vendéglő és Borház Budakalász - Étlap/itallapSchieszl Vendéglő és Borház Budakalász - Étlap/itallapSchieszl Vendéglő és Borház Budakalász - Étlap/itallapSchieszl Vendéglő és Borház Budakalász - BelsőSchieszl Vendéglő és Borház Budakalász - BelsőSchieszl Vendéglő és Borház Budakalász - Étlap/itallapSchieszl Vendéglő és Borház Budakalász - Étlap/itallapSchieszl Vendéglő és Borház Budakalász - Étlap/itallapSchieszl Vendéglő és Borház Budakalász - Étel/italSchieszl Vendéglő és Borház Budakalász - Étel/italSchieszl Vendéglő és Borház Budakalász - Étel/italSchieszl Vendéglő és Borház Budakalász - Étel/italSchieszl Vendéglő és Borház Budakalász - Étel/italSchieszl Vendéglő és Borház Budakalász - BelsőSchieszl Vendéglő és Borház Budakalász - BelsőSchieszl Vendéglő és Borház Budakalász - MosdóSchieszl Vendéglő és Borház Budakalász - BelsőSchieszl Vendéglő és Borház Budakalász - Belső

Schieszl Vendéglő és Borház további értékelései

2022.08.29a párjával
Soroksárról kerestük fel a helyet, egy vasárnapi ebédre.Fél háromra foglaltam asztalt hogy kicsit kevesebben legyenek, ennek ellenére kb 5 percet várakoztattak mire a több üres asztalból kaptunk egyet. A kiszolgálás rendben volt,az ételek minősége is egyedül a tafelspitz (ami miatt mentem) hagy...
2017.08.01a párjával
Párommal tértünk be egy estebédre hétköznap, az évfordulónkat ünnepelni. Nem bántuk meg! Nagyon hangulatos kerthelyiségben kaptunk asztalt. Megjegyzem, telt ház volt egy szimpla kedd este. A kiszolgálók nagyon kedvesek voltak és gyorsak. A várakozás miatt előétel falatkákat kaptunk ajándékba. A...
2017.01.13a párjával
Viszonylag szűk az étlap, de nekünk kedvünkre való, mindig tudunk választani. Rendkívül finom a házias húsleves, előételnek a hajszálvékonyra vágott mangalicasonka házi kenyérrel, zöldsalátával, a sült csülök, természetesen a saját pincészetből való borral. Amikor mi voltunk legutóbb, még nagyon...