Vérbeli nyári ebédre kitelepülve

Flyby Steakhouse & BBQ Étterem BudaörsFlyby Steakhouse & BBQ Étterem Budaörs a térképen

Kiváló 2021. szeptemberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2022. április 30.
Évente néhány alkalommal sikerül összehoznunk 1-1 gasztrotúrát az egyik ittjartam.hu-s értékelőtársammal. Ezúttal ezt az éttermet is ő ajánlotta, nekem Budaörsön nincs nagy helyismeretem. A helyiek körében nagy népszerűségnek örvendő étterem repülős témakörre tematizált, a közeli repülőtérrel utalva talán, az étlap pedig a minőségi sültekre, steakre alapoz. Az étlap rövid, de ütős. Az aktuális táblás kínálat részben a piacon elérhető idénytermékek alapján kerül összeállításra. Ezen körülmények figyelembe vételével az árak nem olcsóak, de reálisak.
Nagy meglepetést okozott számunkra, hogy a nyári időszakban nem magában az étteremépületben várják a vendégeket, hanem a parkoló mögötti udvarra települnek ki. Ez szellőzés szempontjából kedvező lehet, viszont így a légkondicionáló adta hűsítési lehetőségről le kellett mondanunk. A napsütéstől árnyékolt a felettünk lévő napernyő, de ettől a levegő hőmérséklete nem lett kevesebb egy fokkal sem.
A mosdó miatt jártam az épületben is, amelynek 1. emeletén működik amúgy az étterem, elég sok asztallal. Egyszerű, puritán berendezés, semmi felesleges faxni, de ahogy említettem, van pár utalás a repülőgépekre és a repülésre. Hétvégén szükséges és ajánlott az asztalfoglalás.
Egy olyan hely a Flyby, ahol a vendég van a középpontban, a személyzet maximális odafigyelését, szakértő ajánlását élvezhettük. Az is élményszámba ment, hogy a séf a húsokat, halakat a szemünk láttára grillezte, és tudtunk is vele személyesen beszélgetni.
Az étlapon ugyan szerepelt a polipsaláta, de kiderült, hogy elfogyott, amit én annyira nem bántam, mert nem vagyok egy polip-imádó. Így az előételek közül a thai mangósalátát választottunk, amit a ház ajándékaképpen grillezett garnélával tálaltak. Nekem nagyon ízlett a hideg őszibarackkrémleves is, amely tárkonyos kecskesajt mousse-szal, rebarbara salsával és aszalt barackos granolával érkezett. A két könnyed nyári fogás után grillezett aranydurbincsot választottunk főételként salátával és édesburgonyával. Ez utóbbi mirelit volt, ami az asztaltársamat egy kicsit szíven ütötte, én rezzenéstelen arccal vettem tudomásul. A matcha teás mangó chutney-s tejberizs desszert ismét azt a könnyedséget, lágyságot, fiatalos lendületet hozta vissza, ahogy az étkezést kezdtük.
Kitűnő, egyértelműen 5 csillagos ebédet fogyasztottunk el itt, szívesen jönnék ide enni máskor is.
Flyby Steakhouse & BBQ Étterem Budaörs - EgyébFlyby Steakhouse & BBQ Étterem Budaörs - EgyébFlyby Steakhouse & BBQ Étterem Budaörs - EgyébFlyby Steakhouse & BBQ Étterem Budaörs - EgyébFlyby Steakhouse & BBQ Étterem Budaörs - EgyébFlyby Steakhouse & BBQ Étterem Budaörs - EgyébFlyby Steakhouse & BBQ Étterem Budaörs - EgyébFlyby Steakhouse & BBQ Étterem Budaörs - EgyébFlyby Steakhouse & BBQ Étterem Budaörs - EgyébFlyby Steakhouse & BBQ Étterem Budaörs - EgyébFlyby Steakhouse & BBQ Étterem Budaörs - EgyébFlyby Steakhouse & BBQ Étterem Budaörs - EgyébFlyby Steakhouse & BBQ Étterem Budaörs - EgyébFlyby Steakhouse & BBQ Étterem Budaörs - EgyébFlyby Steakhouse & BBQ Étterem Budaörs - EgyébFlyby Steakhouse & BBQ Étterem Budaörs - EgyébFlyby Steakhouse & BBQ Étterem Budaörs - EgyébFlyby Steakhouse & BBQ Étterem Budaörs - EgyébFlyby Steakhouse & BBQ Étterem Budaörs - EgyébFlyby Steakhouse & BBQ Étterem Budaörs - EgyébFlyby Steakhouse & BBQ Étterem Budaörs - EgyébFlyby Steakhouse & BBQ Étterem Budaörs - EgyébFlyby Steakhouse & BBQ Étterem Budaörs - EgyébFlyby Steakhouse & BBQ Étterem Budaörs - EgyébFlyby Steakhouse & BBQ Étterem Budaörs - EgyébFlyby Steakhouse & BBQ Étterem Budaörs - EgyébFlyby Steakhouse & BBQ Étterem Budaörs - EgyébFlyby Steakhouse & BBQ Étterem Budaörs - EgyébFlyby Steakhouse & BBQ Étterem Budaörs - EgyébFlyby Steakhouse & BBQ Étterem Budaörs - EgyébFlyby Steakhouse & BBQ Étterem Budaörs - EgyébFlyby Steakhouse & BBQ Étterem Budaörs - EgyébFlyby Steakhouse & BBQ Étterem Budaörs - EgyébFlyby Steakhouse & BBQ Étterem Budaörs - EgyébFlyby Steakhouse & BBQ Étterem Budaörs - EgyébFlyby Steakhouse & BBQ Étterem Budaörs - Egyéb

Flyby Steakhouse & BBQ Étterem további értékelései

2022.07.31a párjával
Nem tévedtek a kollégák, ez valóban egy gasztronómiailag kiemelkedő étterem. Itt maradandó élmény az evés. Hidegebb évszakban bent vannak az épületben, nyáron meg kitelepültek a nyitott teraszhoz az udvar végébe. Ez nem egy különösebben vonzó hely, egyszerűen egy szolidan berendezett terasz. A...
2022.01.26családjával
Az ittjártamom olvastam dEndre értékelését a helyről, ezért próbáltuk ki. Családi hétvégi ebédre érkeztünk, szerencsére foglalással, mert telt ház volt. Parkolás az udvarban, az étterem az emeleten van. Francia tatárral kezdtünk, 10 deka körüli kézzel vágott bélszín, kellemes savanykás...
2021.12.30barátokkal
Az étlap a steakekre épül, melyeket mind a séf elmondása, mind a honlap leírása szerint gonddal válogatnak össze. A steakeken és az általunk rendelt ételeken kívül kínálnak többek között pirított kacsalevest, marhapofát polentakrémmel és pirított pak choi-jal, kacsamellet kukoricarizottóval,...