Turistáknak való árak, olasz alapanyagok, kellemes terasz

Akademia Italia BudapestAkademia Italia Budapest a térképen

2016. júliusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2016. július 26.
Barátnőmmel jártunk az étteremben, megkóstoltuk a bruschetta válogatást, mely 3 különböző ízű, elég méretes kenyérke volt. Miután az volt a célunk, hogy minél többféle olasz ízzel találkozzunk, utána egy 3 féle tésztából álló fogást rendeltünk és ebben sem csalódtunk. Harmadikként elfeleztünk egy pizzát, ez is jól volt elkészítve, kiváló alapanyagokból, bár a mi ízlésünknek a széle kicsit vastag volt, így ezt otthagytuk.
A kiszolgálás gyorsan és gördülékenyen történt, mi a teraszon ültünk, ahonnan a Bazilikát láttuk, nagyon kellemes volt. Az étterem árai inkább az arrafelé gyakran megforduló turistákhoz vannak méretezve, de cserébe jó minőségű alapanyagokból, igazi olaszos ízeket kapunk Budapesten.
Akademia Italia Budapest - Étel/italAkademia Italia Budapest - Étel/italAkademia Italia Budapest - Egyéb

Akademia Italia további értékelései

2018.11.20a párjával
A hely nem változott az utolsó látogatás óta. A minőség standard, olasz ízek, olasz színvonalon. Az árak egy vidéki, igazi olasz étteremmel összehasonlítva sem nevezhetőek túlzottnak,ha tetszik ha nem ez a fővárosunk, és a bazilika mellett van a hely. A hely hangulata egy igazi pörgős olasz...
2018.03.19a párjával
Párommal voltunk itt 1 hete. Az ételek jók voltak, csak az adagokhoz nem kaptunk nagyítót. Ezzel szemben az árak indokolatlanul magasak. Szerintem a Bazilikát is beleszámolták. A szuflé egyenes botrányos volt. Jelezték, hogy 10 percet várni kell rá. 30 perc múlva megérkezett a frissen sült , jó...
2016.12.16kollégákkal
A Bazilika tőszomszédságában lévő olasz étteremben az első alkalommal tavaly ősszel elég nagyot csalódtunk, így ha rajtam múlt volna a választás, nem ide jöttem volna. Viszont több kollégám kifejezetten kedveli, ők kisebb-nagyobb rendszerességgel megfordulnak itt, és az olasz munkatársak szerint...
Cardoner Hotel Pilisszentkereszt - Legjobb ár
Cardoner Hotel Pilisszentkereszt
Ensana Thermal Aqua Hévíz - Wellness élmények all inclusive ellátással, előfoglalással
Wellness élmények all inclusive ellátással, előfoglalással