Inkább látványos mint laktató

Apacuka Étterem Kávéház Varieté BudapestApacuka Étterem Kávéház Varieté Budapest a térképen

Átlagos 2013. májusban, csoporttal járt ittÉrtékelt: 2014. január 26.
Amikor megérkeztünk, még pangott a hely. Az italokkal nem volt gond, kicsit lassú volt a kiszolgálás. Az ételek nagyon ízletesek, és adnak a látványra is, de tényleg nagyon kevés, pedig nem vagyok egy nagyevő. Estére már jobban megtelt a hely élettel. Inkább olyan "koktélozós" hely csajoknak, akik keveset szeretnek enni.

Apacuka Étterem Kávéház Varieté további értékelései

2017.04.01kollégákkal
Az Apacuka Étteremről már régóta szerettem volna beszámolni, s ehhez előtte friss tapasztalatokat gyűjteni. Évekkel ezelőtt többször megfordultunk itt, amikor a Nagymező utcában dolgoztam. Akkoriban még be lehetett lógni ebédelni is, szerintem verhetetlen menüt kínáltak (ár-érték, minőség...
2015.03.09barátokkal
Egy alkalommal mintha már betértem volna ide egy gyors fröccsre, azóta olvasgattam itt-ott arról, hogy a konyha sem rossz. Úgyhogy a minap, amikor valójában a Pizzicát vettük célba a Nagymező utcában, s elmentünk az Apacuka mellett, akkor mind a hárman arra szavaztunk, hogy nézzük meg, mit tud a...
2013.06.13a párjával
Nem tudom hogy milyen varieté ez a hely, mert amikor mi voltunk szombaton este, zene nem volt.. Az ételek ugyan finomak, de olyan kis adagok vannak, hogy végig kellene ennie az étlapot annak aki nagyon éhes :) Tehát nagyevőknek nem ajánlanám a helyet. Desszertnek Rákóczi túróst rendeltem, aminek...