Kuponos mézesmadzag

Aranypince Étterem & Pálinkaház BudapestAranypince Étterem & Pálinkaház Budapest a térképen

Gyenge 2014. februárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2014. október 13.
Az étterem által meghirdetett kupont vettük igénybe. Kár volt mert úgy néz ki hogy kezd az a felfogás elterjedni hogy ha kupont veszel neked csak "ez" jár. Kezdődött ott hogy a pincér alig akart megjelenni ill. amikor megjelent akkor is lekezelő stílusban válaszolt az általunk feltett rutin kérdésekre. (amit egy vacsorázás alkalmával bárki megkérdezhet) Egy vendéglátásban dolgozó nem engedhet meg ilyet ha csak nem ugy veszi hogy ez egy amúgy is hatod rangú hely és akkor meg úgy is mindegy. Rendelés után a pincér hanyag mozdulattal oda vágta az ételt elénk ami elég szegényes és semmiképp sem volt íncsiklandó. A bor amit felszolgáltak egy sarki talponálló szintjét ütötte meg ugyanis a rosé és a fehérbor ugyanolyan savanyú volt... Összességében a kupon nagy átverés volt, de ilyenkor az vigasztalja az embert hogy hála az égnek csak a töredékét fizette ki ennek az amúgy is silány szolgáltatásnak. Az étteremnek jelezném hogy a kupon lényege az hogy felkeltsük a fogyasztók érdeklődését és jó érzést hagyjunk bennük mert ugyanis az ilyen tapasztalatok tovább adása viszi előre az üzletet. Nyilván mi nem ajánljuk senkinek :) Timi&Dani

Aranypince Étterem & Pálinkaház további értékelései

2017.11.06családjával
Nagyon jól éreztük magunkat,és másoknak is ajánlom.Nagyon bőséges volt a választék,és a leves is nagyon finom,sőt még a szakács is kijött hozzánk,amit még nem tapasztaltunk sehol máshol,csak egy baj volt,hogy egy kicsit nyers volt a hús,de még belefért,az elvárásokba.Igazán kellemes estét...
2016.10.13a párjával
Kuponnal mentünk bőségtálak fogyasztani az étteremben 4000 forintba került a kupon a kétszemélyes bőségtálért. Nem tartom magamat fényes embernek de büdös volt a hús ehetetlen a követ a felszolgáló megannyi szólva be volt rúgva. Nem nagyon szoktam véleményeket adni sehol de de ez életem...
2016.08.26a párjával
Szerda délután 17 óra tájban érkeztem feleségemmel az étterembe. Ebben az időben nagy csönd volt a pincehelyiségben, vendégként csak mi voltunk. Az étterem kedves, hangulatos, igyekszik elfeledtetni, hogy egy pincében van. Egy Aranypince bőségtálat ettünk. Az étel bőséges és ízletes volt, a...