Soha vissza nem térő lehetőség...tényleg

aSushiBár BudapestaSushiBár Budapest a térképen

Gyenge 2016. decemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. december 21.
A párommal fogadtunk és megígérte, hogy ha nyerek, elvisz sushizni. Nyertem, és mivel amúgy nem volt apropója az ebédnek, kinéztem egy menükupont ebbe az étterembe és foglaltunk asztalt.
Tisztában voltam vele, hogy egy bevásárlóközpontban levő étterem meghitt közeg biztos nem lesz, de az meglepett, amikor leültettek két apró bárszékre egy kb. 60 cm átmérőjű körasztalhoz, amire a két kezem nem tudtam feltenni, a széknek pedig egy normális lábtartója nem volt, így lógtak a levegőben, vagy a nyakamba kaphattam őket. Az asztal ragadt és szagos volt.
Először fahéjas zöldalma levest kaptunk, ez teljesen rendben volt. Utána tavaszi tekercseket, amik túl voltak sütve és röpködtek a tésztadarabok a "hatalmas" asztalunkról szanaszét. Mondjuk jól szórakoztunk, szó se róla :)
Utána érkezett a sushi válogatás, amiben főként makik voltak és 2 fajta nigiri.
Ekkorra már a lógó lábaim halódó vérkeringése hatására alig vártam, hogy gyorsan befaljuk és menjünk.
De alig bírtam enni pár makit. A lazacosban a hal szélei konkrétan kopogtak a kiszáradástól, és a többi íz sem ragadtatott el. Az algalap gumi volt, a rizs tömőanyagszerű.
Szerencsére nem költöttünk sokat erre az ebédre, de ha a teljes áras rendelések is ilyen minőségűek, az baj.
Amúgy a pincérhölgy nagyon aranyos volt, figyelmes, de ő volt az egyetlen pozitívum az ebédünk során.
Nem ajánlom, kuponért se.

aSushiBár további értékelései

2015.09.16családjával
A Mammut egyik vendéglátó helye a sok közül. A két épületet összekötő híd mellett, a megpihenni vágyó vásárlók és a moziba igyekvők is megtalálják. Megtalálhatnák, de nekünk kétszer is volt szerencsénk a párommal egyedüli vendégnek lenni, mikor ott ebédeltünk. (Kuponnal, mert csak úgy éri meg az...