Az egyik kedvenc helyem, ahol Menyei paradicsomlevest főznek

Bábelék Étterem BudapestBábelék Étterem Budapest a térképen

Kiváló 2015. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2015. augusztus 8.
Elfogult vagyok, egy jó étellel engem (is) le lehet venni a lábamról. Itt pedig nem csak egy jó étel található.

Azt még nem mondhatom, hogy mindenük kiváló -- mindent még nem kóstoltam végig, de amit eddig itt rendeltem az több mint jó volt.
A mennyiségekre még a legnagyobb étvágyúaknak sem lehet panasza, az ár/érték arány több mint szolíd, az ebéd menüik is bőségesek.

A paradicsomlevesük, krémes, sűrű, remek ízhatású, jobb mint a nejemé..
A szalontüdőjük - picit utánsózva - a masszív zsemlegombócokkal egy nehezen feledhető élmény.
A vadasuk, egy nagyon jól eltalált klasszikus.
A rántott borjúláb - ami jól egy nehezen elkészíthető fogás - pont annyira főtt, hogy élvezhető legyen, se nem rágós, se nem lágy.
A rántott dolgaik még hátra vannak.

Bábelék Étterem további értékelései

2023.02.15egyedül
Ma végre eljutottam Pestújhely nevezetes önkiszolgáló éttermébe. Nagy várakozással mentem, és nem kellett csalódnom. Maga az épület, az étterem kívülről nem túl csábító, de belül teljesen rendben. Nem túl hivalkodó belül sem, de tágas és sok asztal elfér benne. Kell is, mert ugyan koradélután...
2018.10.13a párjával
A fiamtól hallottam erről az étteremről. Tegnap 10.13-án próbaképpen rendeltünk ebédet 2 főre. Levest, főételt, sütit. Ámulva láttam, hogy mekkora nagy adagokat kaptunk, de nem is ez a lényeg, hanem minden étel meleg volt és nagyon-nagyon jó. Az ebédből bőven jutott még a fiamnak is vacsorára....
2017.08.31a párjával
A 15.kerületben jártunk, és egy Éttermet kerestünk. Többen is a Bábelék Éttermet javasolták. A gyümölcsleves nagyon finom volt, Marhapörkölt nokedlival akkora adag, alig bírtuk megenni.Itt biztosan senki sem távozik éhesen! Ár-érték arány nagyon jó, aki éhes,nyugodtan menjen Bábelékhez,nem...