Felemás élmények a Bao Bao-ban

Bao Bao Dim Sum Bar BudapestBao Bao Dim Sum Bar Budapest a térképen

Átlagos 2014. júniusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2014. augusztus 12.
Ahogy a korrábbi kommnetekben is olvasható mi is egy Olimpia és a LaciPecsenye! után, főleg Takács Lajos miatt és a keleti ételek iránti nyitottságunkból adódóan döntöttünk a Bao Bao mellett.
Tapasztaltunk kettős volt, mind a kiszolgálás, mind pedig az ételek tekintetében. Az elején viszonylag részletes bemutatót kaptunk az étlapról, ez a rész teljesen rendben volt a ramenek megérkezéséig. Ami viszont nem tetszett, hogy még be sem fejeztük a levest, érkeztek a második fogások a nem túl nagy asztalokra, amik között szerepeltek gyozak is a gőzölős edényekben. Kicsit kényelmetlen volt a leves közben pakolgatni a tányérokat, hogy elférjünk. Ez kifejezetten nem tetszett.
Ami az ételeket illeti, a ramen tényleg azt hozta, amit vártunk, egy tartalmas, ízes leves élményét, viszont a gyozak-ban egyáltalán nem éreztem a töltelékek ízét. Sem a kacsa, sem pedig a rákos esetében nem volt meghatározó a beltartalom.

Bao Bao Dim Sum Bar további értékelései

2014.10.23egyedül
A Bazilika előtti nagy téren a Sas utca felől nyílik az étterem, pont a sarkon. A bejárattól balra a jól ismert Lacipecsenye, szemben a Bao Bao Sim Sum nyílik (közös tulajdonos, de 2 külön konyha és koncepció). Nekem ez némi képzavart okoz, először nem is értettem, megszűnt a Lacipecsenye és...
2014.07.21barátokkal
Takács Lajos neve garancia a minőségre. Eddig a Gold bisztróban, az Olimpiában és a LaciPecsenyében volt Hozzá szerencsém, soha nem okozott csalódást. Katarzist annál inkább. Most távolkeleti bisztrót nyitott, mely étteremnek gyors, gyorsétteremnek slow, összességében meg iszonyú jó. Ettünk bő...
2014.07.15barátokkal
Takács Lajos már az Olimpia étteremben bizonyította, hogy a magyar séfek közt az egyik legsokrétűbb és kísérletező kedvű is. A Laci!Pecsenye (Szt István bazilika) oldalában egy kis sarokban nyitotta meg ázsiai utcai bárját. Péntek este egy gasztro-felfedező túra alatt estünk be ide. Elképesztően...