Csalódás volt, a fantasztikus indiai konyhát itt nem érdemes kipróbálni..!

Bombay Curry Bar - Corvin sétány BudapestBombay Curry Bar - Corvin sétány Budapest a térképen

Gyenge 2017. áprilisban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. április 12.
Nincs szívem 1-est adni, pedig azt érdemelne sajnos. Imádom az indiai ételeket, a kedvencem. Én ötletem volt idejönni, mert a kirakatából, az indiai tulajból azt reméltem jó lesz.
Menüt ebédeltünk, egyikünk vegát, a másik csirkéset, és sajnos minden borzasztó volt, a naan régi és száraz, a levesek kb. mintha régi megmaradt főételből készítették volna, a második fogások is rosszul néztek ki, és nem is voltak jók. A mango lassi is halovány volt amit ittam hozzá. Az étkezés után rosszul éreztük magunkat, puffadt kellemetlen érzés volt, majd hamar éhesek is lettünk..
Ami oké volt: a rizs, és a gyömbérsör.
A tulaj viselkedése sem volt kedves, betértünk, majd tanakodtunk egymás között hogy most együnk vagy kicsit később amitől ő úgy megsértődött, hogy ezt ki is mutatta :)
Nagyon várom hogy találjak egy igazán jó indiait Budapesten.

Bombay Curry Bar - Corvin sétány további értékelései

2018.06.28egyedül
Szóval, egy kicsit ilyen is, olyan is. Az indiai konyha csábító, és érdemes olykor újra és újra kipróbálni. Vannak azután jobb meg rosszabb helyek, tapasztalatok... ez a Bombay például egy gyorsétkezde, berendezése, jellegtelen jellege alapján is. Beülni kis sivárság. A felszolgáló lány inkább...
2018.05.11egyedül
Kedves, szimpatikus hely,indiai személyzettel. A menü 1500 Ft körül van. Én főételt kértem, 2500 Ft körül fizettem érte, de nem különbözött a menü adagjától. Egy nagyobb adag főtt rizshez adtak egy kisebb adag feketelencsés curry-t, ami teljesen ízetlen volt. Nemcsak a só, hanem a jellegzetes...
2017.01.28kollégákkal
Szeretem az indiai ételeket, így rábeszéltem kollégákat, hogy térjünk be ide. Hárman menüztünk, a negyedik ember pedig tekercset evet. A leves finom volt, a főétel is az lett volna, de a naan kenyér kemény és száraz volt. Ketten kértünk még mangó szuflét desszert gyanánt, de az abszolút csalódás...
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel