Hangulatos esti italozás

Bonnie Restro BudapestBonnie Restro Budapest a térképen

2014. májusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2014. július 24.
2014. májusában jártunk legutóbb a sörözőben. Bár meleg ételeket is lehet rendelni, a hely inkább söröző, mint étterem, ebben a kategóriában viszont nem okoz csalódást. Az ételválaszték elég kicsi, nem is túl olcsó, az italválaszték viszont jónak mondható. A térre kiülve este fantasztikus a hangulat, a sok olasz turista miatt Olaszországban érezheti magát a vendég, a felújított tér szépségéről nem is beszélve. Étkezésre a környék számos jobb éttermet kínál, de hangulatos italozásra bárkinek lehet ajánlani a helyet, tavasztól őszig felejthetetlen a hangulata a szomszédos szórakozó helyekkel együtt.
Bonnie Restro Budapest - BelsőBonnie Restro Budapest - BelsőBonnie Restro Budapest - Étel/italBonnie Restro Budapest - Étel/italBonnie Restro Budapest - Étel/italBonnie Restro Budapest - Külső képBonnie Restro Budapest - Étel/ital

Bonnie Restro további értékelései

2019.09.17a párjával
Öt éve írtam utoljára értékelést, és bár eleinte visszafogottan tetszett, kedvenc helyünkké vált, hetente- két hetente be szoktunk ülni egy sörre, télen egy forralt borra. Néhány alkalommal az ételeket is megkóstoltuk, és ezek sem okoztak csalódást. Az étlap nem túl hosszú, a ma divatos bisztrós...
2016.11.27egyedül
Évekkel ezelőtt még egy másik étterem üzemelt ezen a helyen, jártunk is itt kétszer a kollégákkal vacsorázni. A Bonnie Restrot nem nevezném igazi étteremnek, úgy gondolom, a konyhájuk nem meggyőző, viszont alapvetően nem egy rossz hangulatú hely, bár nincs igazi arculata. A pontozásnál is a 3-as...
2014.01.20barátokkal
Rettenetesen kis adagot kaptunk narancsos kacsából de leginkább az csapta ki a biztosítékot, hogy amikor lementünk fizetni a pincér úr így szólt "volt ez, meg az, ez így összesen pont ennyi". Én utána számoltam én nem annyi volt a végösszeg, hanem annál 400 Ft-tal kevesebb. Kasszásunk ugyanis...