Gyors, de legalább ehető

Burger House - Lurdy Ház BudapestBurger House - Lurdy Ház Budapest a térképen

Átlagos 2017. novemberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2017. november 14.
A mai, átlagos hétköznap egy órakor látogattunk el erre a helyre. Ahogyan az előttem szóló is írta (https://www.ittjartam.hu/budapest/ettermek/burger-house-lurdy-haz/21625-mi-lehetett-az-a-fuszer/) embereket megosztja a hely. A szakember D.Endre elmondta, hogy miért szar a kaja.
Szóval én is azt tapasztaltam, hogy jól el van különítve a tömegétkeztetéstől, nemcsak fizikálisan, de lélektanilag is. Értem ezalatt, hogy itt kiszolgálnak, porcelántányéron kapod a kaját (ami nem is olyan sz@r, mint máshol), sőt műanyag villát sem látsz.
Viszonylag kényelmes székek vannak, a forgalom miatt azonban eléggé szennyezett volt a padló. Az asztalokat a pincérek takarították, a földre kevesebb figyelem jutott.
Az általam fogyasztott étel nevére nem emlékszem, sajnos a honlapon nem találni étlapot, így megpróbálom elbeszélő leírás műfaját alkalmazva bemutatni. Szelet burger hús volt, rajta két szelet cheedar sajt, mellette szeletelt krumplichips, és rukkolás saláta. Az étel leírva talán jól hangzik, de semmi különlegességet nem éreztem. A saláta hideg, a hús forró, a burgonya meleg volt. Sikerült "tökéleteset" alkotni :-)
Annak ajánlom, aki nem akarja a plázák szemetét enni, de gyors ételhez jutásra vágyik

Burger House - Lurdy Ház további értékelései

2016.12.08egyedül
Kíváncsi voltam a helyre, mert megosztó értékeléseket kapott. Engem is megosztott a hely. :( Tetszett, hogy igyekeznek elkülönülni a tömegétkeztetéstől. A felszolgáló viszonylag gyorsan érkezett. Felvette a rendelést és nézelődhettem tovább. Nemsokára újabb felszolgáló érkezett, hogy felvegye a...
2016.05.19családjával
mar tobbszor voltunk burger house ettermkbe. nem csalodtunk egyszer sem bennuk pedig sokszor jartunk naluk. a lurdyba meg nem voltam de most egész családdal mentünk ide kajálni a hétvégén. óriási adagok , nagy hamburgerek. olcsónak nem mondanám de cserebe kiadós kajákat kaptunk. jól...
2016.05.09a párjával
Áprilisban jártunk ott férjemmel, amúgy rendszeres látogatói vagyunk a Lurdy étteremnek. Most nagy csalódás volt, amit kaptam . Máskor is kértem csirkés tálat, amire új receptet találtak ki. A bacon szalonna teljesen nyers volt, gusztustalanul nézett ki, vastag zsír, kevés hús, alatta vastag...