Üde zöld színfolt a város közepén

Café Intenzo Kávéház & Étterem BudapestCafé Intenzo Kávéház & Étterem Budapest a térképen

Kiváló 2015. júniusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2015. június 21.
Hétköznap este tértünk be vacsorázni az étterembe. Az interneten olvastunk a hangulatos belső kertről, így erre esett a választásunk, egyébként a Kálvin téren is le lehet ülni, aki szereti a forgalmat. Üde jelenség a város belsejében a kerthelyiség a terjedelmes fákkal. Fokhagyma krémlevest ettünk, utána harcsapaprikást túróscsuszával, illetve libacombot aszalt szilvás káposztával. Mindegyik étel finom volt, az adag nagysága is megfelelő, a fokhagyma leves kissé megdolgozta a hasunkat, de lehet, hogy csak túl sokat ettünk.Az italválaszték minősége és ára is megfelelő, párom örömére csapolt barna sört is lehet kapni. A kiszolgálás kifejezetten jó, udvarias, kedves, de nem tolakodó. Örülök, hogy felfedeztük a helyet, fogunk még menni. Érdemes kipróbálni, akár egy hangulatos sörözésre, könnyebb előételek és snack ételek is vannak, ha nem akar valaki egy komplett vacsorát fogyasztani.
Café Intenzo Kávéház & Étterem Budapest - Étel/italCafé Intenzo Kávéház & Étterem Budapest - Étel/ital

Café Intenzo Kávéház & Étterem további értékelései

2023.09.20a párjával
Egy volt egyetemi társunk ajánlatára, a közeli Corvinus Egyetemen tartott ünnepi esemény után érkeztünk ide könnyed vacsorára. Nem akartunk mereven elegáns helyre menni, de azért mégis legyen stílusa, színvonala az étteremnek. Nos, pontosan ezt és még mást is találtunk a Cafe Intenzo-ban: A...
2019.09.17a párjával
Négy éve írtam utoljára értékelést az étteremről, így eljött az idő egy újabbra. A négy év alatt az árak erősen emelkedtek, az étlap szűkebb lett, de összességében tartják a magas színvonalat, a halászlé és a harcsafilé is remekül sikerült, a kiszolgálás változatlanul kedves, informatív. Négy...
2019.05.10kollégákkal
Egy 9 fős céges társasággal jártam a Café Intenzoban. Az este nagyon jó hangulatban telt és a három fogásos vacsora végén mindenki elégedetten ált fel az asztaltól. Csak ajánlani tudom.