Finom ételek a külvárosban

Csülök Vendéglő BudapestCsülök Vendéglő Budapest a térképen

Kiváló 2021. októberben, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2021. november 3.
Az Újpesti temető mögött található az étterem, ahova a halottak napi temető látogatásután betértünk, nem volt könnyű megtalálni. egy lakótelepi ház földszintjén található. igazi kockás abroszos külvárosi hely, finom házias étkekkel. LIbanyaklevest , halfatányárost, hercegnő csirkemellet ettünk, mindegyik étel jól sikerült. Unokánk 1300 FT-ért kapott egy három fogásos menüt, csontlevest cérnametélttel, rántott húst rizzsel és palacsintát. A gyermekekre nagyon oda figyellnek. Az étlapon legalább öt csülök étel szerepel nevéhez méltóan, ezekek most nem kóstoltuk. Aki egy jót akar enni egyszerűbb környezetben, annak remek választás, itt még szevizdíj sincs.
Csülök Vendéglő Budapest - Étel/italCsülök Vendéglő Budapest - BelsőCsülök Vendéglő Budapest - Étel/italCsülök Vendéglő Budapest - EgyébCsülök Vendéglő Budapest - Egyéb

Csülök Vendéglő további értékelései

2022.06.28egyedül
Újpest külsőbb részén, a Megyeri temető közelében található családias, tradicionális étterem, amely a környékbeliek körében évek óta nagy népszerűségnek örvend. Az odatalálásban a GPS mellett - a több helyütt elhelyezett útbaigazító táblák segítettek. A fedett teraszos étterem egy kis lakótelepi...
2019.04.27barátokkal
Kedvenc vendéglőnk Újpesten a Csülök Vendéglő már vagy 20 éve. Minden évben többször is ellátogatunk ide, különösen tavasztól őszig amikor jó időben ki lehet ülni a teraszra. Mindig nagyon finomakat ettünk, kedvencünk a csülkös bableves és a túrós palacsinta, de nagyon finom a juhtúrós...
2018.04.14családjával
Nagyon szeretjük ezt a helyet, már többször ettünk itt. Számunkra amolyan "visszatérős" hely. Az ételek nagyon finomak, mindig másokat szoktunk kipróbálni, de még soha nem csalódtunk. A személyzet kedves, jó és gyors a kiszolgálás. Érdemes foglalni hétvégén, mert hétvégente majdnem mindig teltház...