Bár messze van, jövünk még !

Dallas Étterem BudapestDallas Étterem Budapest a térképen

Kiváló 2016. februárban, családjával járt ittÉrtékelt: 2016. február 11.
Fiam már járt itt, és ajánlotta, így mivel szülinaphoz érkeztünk, és ezen alkalommal 10% kedvezménnyel ehet minden szülinapos, és asztaltársasága, egy péntek délután nyakunkba vettük a várost és annak másik végéből a péntek délutáni csúcsban mintegy 1,5 óra alatt át is jutottunk rajta az étteremig.
Maga az étterem nagyon hangulatos, tényleg a benzin kút és út menti hamburgerező feelingjét hozza, de magas színvonalon.
A felszolgálók kedvesek, gyorsak, mosolygósak, nagy ötlet a pincér hívó gomb az asztalon.
Hamburgereket ettünk, ha már ilyen helyen járunk, lehetőleg a ház specilaitásat választottuk.
Fogyasztás :
- Dallas Texas-i Fúrótorony ( fiam választása )
Na ez durva dolog... 60 deka marhahús, és minden jó ami csak bele kerülhet. Nem olcsó de valamit valamiért. Nem szoktunk ételt hagyni az asztalon, de ezt csak családi segítséggel tudtuk végül közösen legyűrni, kihívásokat keresőknek ajánlom.
- Donna Burger ( kisebbik lányom )
- Sajtos-Baconos Burger ( nagyobbik lányom )
- Samantha Burger ( feleségem )
Ezekről sokat nem lehet mondani. Nagyon finom hús, kellemes buci, jól fűszerezett BBQ szószok, azt adja ami írva vagyon hozzá.
- Texas Arlington Burger, ahogyan az öreg Jock szerette ( én ezt kértem )
Ha már álmodunk, álmodjunk nagyot ! Mivel nem akartam nagyon "bezabálni", inkább választottam egy igazán különleges burgert és nem bántam meg. Nagyon finom húspogácsa, kellemes ízesítéssel, omlós húsból, tökéletesre sütve, egy korrekt, sok finommal töltött hamburgerben. Csak ajánlani tudom, bár az ára majdnem a fúrótoronnyal vetekszik, és annak kb a harmada méretű, de igazán minőségi darab.
Összességében nagyon jó vacsorát költöttünk el itt, jó hangulatban, gondtalanul, kellemes kiszolgálással. Biztos, hogy ha időnk engedi,még visszajövünk a nagyobb távolság ellenére is.

Dallas Étterem további értékelései

2022.05.29gyerekekkel
Tegnap tértünk be a családommal,a fiam szülinapjára ebédelni.Az asztal,olyan retkes volt,hogy át kellett törölnünk.Kihozták az étlapokat,amelyek inkább egy fejes salátára hasonlítottak,az összes oldala kiszakadt a helyéről...Kértünk,dr.peppert,ami a tesco-s gagyi változat,a legolcsóbb.Hoztak...
2022.01.30barátokkal
A legamerikaibb étterem Budapesten, azon belül is Óbuda külsőbb részén, megközelítés autóval lehetséges, buszmegállót nem láttam a közelben. Az étterem előtt önkiszolgáló benzinkút üzemel. Az éttermet pontosan úgy alakították ki, mint az amerikai filmekben az autóutak melletti moto-bisztrókat....
2019.12.28gyerekekkel
Steak éttermet keresve jutottunk el az étterembe, ahol december elején ebédeltünk. Terrence Hill neve garancia - gondoltam én, hisz az étteremben evett pár éve, nagy felhajtás mellett... Nagy reményem volt, hogy az általam igen kedvelt country zenét hallok majd két órán át, de nem így volt,...
Hotel Magistern Siófok - Napi árak reggelis ellátással
Hotel Magistern Siófok
Két Korona Hotel Balatonszárszó - Pünkösdi hosszú hétvége a Balatonon
Pünkösdi hosszú hétvége a Balatonon
05.17-20.
Két Korona Hotel Balatonszárszó
Park Inn by Radisson Sárvár Resort & Spa - Napi ár all inclusive ellátással
Napi ár all inclusive ellátással