Családi étterempróba

Dallas Étterem BudapestDallas Étterem Budapest a térképen

2019. decemberben, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2019. december 28.
Steak éttermet keresve jutottunk el az étterembe, ahol december elején ebédeltünk. Terrence Hill neve garancia - gondoltam én, hisz az étteremben evett pár éve, nagy felhajtás mellett... Nagy reményem volt, hogy az általam igen kedvelt country zenét hallok majd két órán át, de nem így volt, csalódásomra. A felszolgálás igen kedves (sőt, férfiaknak "látványos" is...). Előzetes bejelentkezés nélkül estünk be, de így is fogadtak. Először az éppen szabadon lévő asztalhoz ültettek le, majd üresedés után cserét ajánlottak.
A fogások hamar elkészültek, finomak voltak. A grill csirke volt enyhén nyers csupán, az összes többi rendelt adag rendben volt (amiért eredetileg oda mentünk).
A mosdó rendben volt, tiszta.
Összességében az ár/érték arányra nem lehet panasz, négyen 19k Ft-ot fizettünk. Bizonyára van jobb hely ennél, ám avval együtt jóval drágább is. Ez így megfizethető.

Dallas Étterem további értékelései

2022.05.29gyerekekkel
Tegnap tértünk be a családommal,a fiam szülinapjára ebédelni.Az asztal,olyan retkes volt,hogy át kellett törölnünk.Kihozták az étlapokat,amelyek inkább egy fejes salátára hasonlítottak,az összes oldala kiszakadt a helyéről...Kértünk,dr.peppert,ami a tesco-s gagyi változat,a legolcsóbb.Hoztak...
2022.01.30barátokkal
A legamerikaibb étterem Budapesten, azon belül is Óbuda külsőbb részén, megközelítés autóval lehetséges, buszmegállót nem láttam a közelben. Az étterem előtt önkiszolgáló benzinkút üzemel. Az éttermet pontosan úgy alakították ki, mint az amerikai filmekben az autóutak melletti moto-bisztrókat....
2019.04.07barátokkal
Szerintem ennek az étteremnek sötétedés után van nagy hangulata jók a fények.Tetszett a belső része de már más is írta,hogy a tucc-tucc zene sokat levon a hangulatból.Én is valami "Amerikásabbra"számítottam. Az ételek ízlettek.A desszert csalódás volt.Eleve sajttortát szerettem volna az nem volt...
Alfa Hotel Miskolctapolca - Pünkösd
Pünkösd
05.17-20.
Alfa Hotel Miskolctapolca
Ensana Thermal Aqua Hévíz - Wellness élmények all inclusive ellátással, előfoglalással
Wellness élmények all inclusive ellátással, előfoglalással