A texasi steak-evők

Dallas Étterem BudapestDallas Étterem Budapest a térképen

2021. decemberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2022. január 30.
A legamerikaibb étterem Budapesten, azon belül is Óbuda külsőbb részén, megközelítés autóval lehetséges, buszmegállót nem láttam a közelben. Az étterem előtt önkiszolgáló benzinkút üzemel.
Az éttermet pontosan úgy alakították ki, mint az amerikai filmekben az autóutak melletti moto-bisztrókat.
Az étlap is erre a vonalra épít, de nagyon hosszú, gyakorlatilag befogadhatatlan. Rengeteg színes fotó, hangzatos és részletes ételleírások, egy csomó egyéb story a Dallas film szereplőiről, a Vadnyugatról, Texasról stb.
Az étlap most újult meg, viszont még nem sikerült összerakni, a lapok össze-vissza voltak, szétestek, bizonyos étlapokból oldalak hiányoztak. Emiatt a pincér lány elnézést is kért. Ő egyébként újnak tűnt, mert nem igazán volt képben, de egyébként kedvesen viselkedett.
Elég sok vendég volt, és elég nagy volt a mozgás, jövés-menés is, ami engem eléggé meglepett. Lehet, hogy sokan már szabadságon voltak így Karácsony előtt és esetleg időben gondoskodtak az ajándékok beszerzéséről, az utolsó percekben már nem a boltokban rohangáltak fejvesztve, hanem kényelmesen hátra dőlve burgereztek itt.
Amikor korábban itt jártam, a burgereket már kóstoltam, most kifejezetten a steak volt a célpontunk, amelyeket egy dedikált oldalon találtunk meg az étlapon. Két félét választottunk a Classic Rib-Eye Steak-wt és a Dallas Classicot (9900 Ft mindkettő, körettel). A steak burgonya ugyanolyan volt mindkettő húshoz, az egyik zöldbors mártással volt (jellegtelen), a másik egy lecsós jellegű paradicsomos salsával (kitűnő). A Rib Eye nagyon jól volt elkészítve, a másik hús egy kissé csalódást okozott, kicsit rágós, száraz volt.
A főétel után már desszertet nem tudtunk bevállalni.
A házi limonádék 1290 Ft-ba kerülnek (5 dl) levendulásat és citromosat kértünk, nagyon nem ájultunk el egyiktől sem. Az italok túlárazottak.
A csirkés ételek és a burgerek árazása szerintem korrekt, burgerekből nagyon széles a kínálat, vannak extrém méretűek is a nagyevőknek. Nagyon találóan hozzák Amerika túlzásait.
Összességében egy egyedi hangulatú, klassz hely, de érdemes az étlapról racionálisan válogatni, ellenkező esetben nagyon el lehet szállni az árakkal.
Dallas Étterem Budapest - EgyébDallas Étterem Budapest - EgyébDallas Étterem Budapest - EgyébDallas Étterem Budapest - EgyébDallas Étterem Budapest - EgyébDallas Étterem Budapest - EgyébDallas Étterem Budapest - EgyébDallas Étterem Budapest - EgyébDallas Étterem Budapest - EgyébDallas Étterem Budapest - EgyébDallas Étterem Budapest - EgyébDallas Étterem Budapest - EgyébDallas Étterem Budapest - EgyébDallas Étterem Budapest - EgyébDallas Étterem Budapest - EgyébDallas Étterem Budapest - EgyébDallas Étterem Budapest - EgyébDallas Étterem Budapest - EgyébDallas Étterem Budapest - EgyébDallas Étterem Budapest - EgyébDallas Étterem Budapest - EgyébDallas Étterem Budapest - EgyébDallas Étterem Budapest - EgyébDallas Étterem Budapest - EgyébDallas Étterem Budapest - EgyébDallas Étterem Budapest - EgyébDallas Étterem Budapest - EgyébDallas Étterem Budapest - EgyébDallas Étterem Budapest - EgyébDallas Étterem Budapest - EgyébDallas Étterem Budapest - Külső képDallas Étterem Budapest - Külső képDallas Étterem Budapest - Külső képDallas Étterem Budapest - Külső képDallas Étterem Budapest - BelsőDallas Étterem Budapest - Külső képDallas Étterem Budapest - Külső képDallas Étterem Budapest - Étlap/itallapDallas Étterem Budapest - EgyébDallas Étterem Budapest - Étlap/itallapDallas Étterem Budapest - Étlap/itallapDallas Étterem Budapest - Étlap/itallapDallas Étterem Budapest - Étlap/itallapDallas Étterem Budapest - MosdóDallas Étterem Budapest - MosdóDallas Étterem Budapest - BelsőDallas Étterem Budapest - EgyébDallas Étterem Budapest - BelsőDallas Étterem Budapest - BelsőDallas Étterem Budapest - Étel/italDallas Étterem Budapest - BelsőDallas Étterem Budapest - Étel/ital

Dallas Étterem további értékelései

2022.05.29gyerekekkel
Tegnap tértünk be a családommal,a fiam szülinapjára ebédelni.Az asztal,olyan retkes volt,hogy át kellett törölnünk.Kihozták az étlapokat,amelyek inkább egy fejes salátára hasonlítottak,az összes oldala kiszakadt a helyéről...Kértünk,dr.peppert,ami a tesco-s gagyi változat,a legolcsóbb.Hoztak...
2019.12.28gyerekekkel
Steak éttermet keresve jutottunk el az étterembe, ahol december elején ebédeltünk. Terrence Hill neve garancia - gondoltam én, hisz az étteremben evett pár éve, nagy felhajtás mellett... Nagy reményem volt, hogy az általam igen kedvelt country zenét hallok majd két órán át, de nem így volt,...
2019.04.07barátokkal
Szerintem ennek az étteremnek sötétedés után van nagy hangulata jók a fények.Tetszett a belső része de már más is írta,hogy a tucc-tucc zene sokat levon a hangulatból.Én is valami "Amerikásabbra"számítottam. Az ételek ízlettek.A desszert csalódás volt.Eleve sajttortát szerettem volna az nem volt...