Görögbe este

Taverna Dionysos Étterem BudapestTaverna Dionysos Étterem Budapest a térképen

Kiváló 2023. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2023. október 15.
Csodálkozom, hogy ez a hely az ittjartam rangsorában a 223. Budapesten, 4,9 értékeléssel. Mindenféle zizi pizzéria megelőzi. Na, de ez egy vicc. Ez tényleg Budapest egyik legjobb étterme, akár a helyén van, akár nincs. Hagyományosan a gasztroélvezetek egyik fellegvára. Bizony, asztalt azt rendelni kell, időben megtettem, hiba ne csússzék. Nem túl nyerő asztal két személyre, közvetlenül a pult előtt. De mit is akarhatnák, ha csak ketten vagyunk, mások meg négyesével, ötösével. A kiszolgálás rendkívüli, az étlap átböngészése egy hosszú olvasmány, de nem akartunk mást, csak egy vacsorát és nem túl nagy felhajtást. Ezért hát illendően ouzóval kezdtünk, szépen jéggel hozták, megkaptuk a welcome falatokat is, semmi különös, friss cipócska kencével, azzal elvoltunk, de nagyon hamar hozzák a másodikat is. Feleségem Bifteki Horiatiko (nagyobb marhahúspogácsa a hozzávalókkal), én meg Garides Tiganites, azaz sok rákocska fokhagymásan kisütve. Hogy stílszerűek legyünk, két pohár Santorini borral tetéztük a vacsorát. Kaptunk csak úgy a végére egy tálkába szőlőt is, nagyon finom volt! Mókás, hogy van egy önjáró robot, ami a nagyobb tételeket asztalhoz viszi, (a neve jellemzően Sziszifosz)... Nagyon díjaztam, hogy a mellékhelyiségben a piszoár mellé is készítettek egy papíradagoló tartót, ezt nagyon kevés helyen láttam még a világban, pedig hát.... A felszolgáló lefényképezett minket és kis céges keretben az asztalra tette figyelmességképpen, a végén pedig a hölgyek nálunk is, és máshol is kapnak egy-egy szál rózsát. Szóval, kétségtelen, hogy a Dionysos nem egy olcsó hely, lényegesen eltér egy sarki gyroszostól, de a minőségnek mindenhol ára van, egy fillért sem sajnáltunk erre a vacsorára.
Taverna Dionysos Étterem Budapest - EgyébTaverna Dionysos Étterem Budapest - Étel/italTaverna Dionysos Étterem Budapest - Étel/italTaverna Dionysos Étterem Budapest - BelsőTaverna Dionysos Étterem Budapest - BelsőTaverna Dionysos Étterem Budapest - BelsőTaverna Dionysos Étterem Budapest - EgyébTaverna Dionysos Étterem Budapest - EgyébTaverna Dionysos Étterem Budapest - EgyébTaverna Dionysos Étterem Budapest - EgyébTaverna Dionysos Étterem Budapest - Külső képTaverna Dionysos Étterem Budapest - MosdóTaverna Dionysos Étterem Budapest - MosdóTaverna Dionysos Étterem Budapest - MosdóTaverna Dionysos Étterem Budapest - MosdóTaverna Dionysos Étterem Budapest - MosdóTaverna Dionysos Étterem Budapest - BelsőTaverna Dionysos Étterem Budapest - BelsőTaverna Dionysos Étterem Budapest - Mosdó

Taverna Dionysos Étterem további értékelései

2024.03.10barátokkal
Minden görög: a berendezés, az ételek, az italok, a zene, a hangulat. Tényleg még a legapróbb részletre is figyelnek. Nagy a hely, de az ügyes elrendezésnek köszönhetően nem érzed annak. Sok felszolgáló sürög-forog, nagy tálcákon viszik az ételeket (kész izomerősítő). Az ételek nem kis adagok,...
2022.02.23a párjával
Évente egyszer-kétszer megfordulunk az étteremben, korábbi látogatásaim során írtam is értékelést. Legutóbbi Valentin nap alkalmából mentünk el a feleségemmel. Az étterem hétköznap is megtelt, a kiszolgálás ennek ellenére elég gyors volt, nem kellett sokat várni, de nem volt annyira...
2019.12.13a párjával
A hely nagyon tiszta, az ételek finomak, a személyzet gyors, pontos.A választék pont megfelelő, pillanatok alatt megkaptuk az ételeket, nem kellett sokat várni. A fogások nem okoztak csalódás,egész pontosan azt kaptam, amit vártam. Az apró figyelmességek jól tudnak esni. Minden rendben volt a...
Hunguest Bük Bük, Bükfürd? - Pünkösdi pihenés all inclusive ellátással
Pünkösdi pihenés all inclusive ellátással
05.17-20.
Hunguest Bük Bük, Bükfürd?