Egész jó

Dzsungel Kávézó & Étterem BudapestDzsungel Kávézó & Étterem Budapest a térképen

Átlagos 2015. novemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2015. november 23.
Évforduló alkalmából akartam meglepni páromat egy rendhagyó környezetben elfogyasztott vacsorával.
Telefonos foglalásnál jelezték,hogy konkrét terembe kért foglalást nem tudnak teljesíteni.....
Azért megkértem őket ha lesz szabad hely,akkor az óceáni vagy a dzsungel terembe szeretnénk vacsorázni.Volt hely mégis a szavannába kaptunk asztalt...
Az ételek finomak,bár szerencsétlenül választottunk,páromé túl nagy adag volt,az enyém meg kevés...
Kis kárpótlást nyújtott a házi krémes,ami isszonyatosan finom volt.
A személyzet kedves,de túlterhelt volt 2en voltak jó pár asztalra és ez meg is látszott rajtuk sajnos.
A hely hangulata nagyon jó,az árak sem veszélyesek,lehet visszatérünk még.

Dzsungel Kávézó & Étterem további értékelései

2022.03.17családjával
Felemás érzésekkel írom a véleményem a helyről. Pozitivitások: Ötletes, egyedi, remekebbnél remekebb ételek, bőséges adagok, igazán friss, gusztusos és ízletes fogások, mennyei desszertek, remek kiszolgálás. Negativitások: Borzalmasan sötét (félhomály), melyet...
2021.09.25a párjával
Miután megérkeztünk leültetek bennünket, majd szembesültünk, hogy egy visongó lány csapat van egy szomszédos asztalnál.Jeleztük a pincérnek, hogy nem ülhetnénk e át máshova de természetesen nem lehetett megoldani (és a hölgyeket se kérte meg, hogy ne sikítsanak már). Miután megrendeltük az ételt...
2020.08.24családjával
Határozottan az ittjartam.hu ítéletei alapján választottam ezt a helyet ma és bizony, bizony, ennyi ember nem tévedhet. Az étterem elsőrangú, kitűnő hely. Bebotlottunk az utcáról, azonnal szívélyesen fogadtak minket, mit választunk, sivatagot, dzsungelt vagy óceánt, és az óceánra esett végül a...