Külföldi ismerősökkel jártunk itt

Dzsungel Kávézó & Étterem BudapestDzsungel Kávézó & Étterem Budapest a térképen

2012. augusztusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2013. augusztus 5.
Az ételek nagyon finomak voltak,a kiszolgálás is rendben volt.Az ismerősöknek is nagyon tetszett.Egészen addig,amíg fizetni nem kellett. Úgy volt,hogy mi fizetünk,de az ismerősök fizettek végül és a szerviz díj is a számlájukon volt. Az étlap minden oldalán a következő felírat látható nagy betűkkel: "A számla végösszegéhez 10% szerviz díjat számolunk,amennyiben Ön elégedett volt a kiszolgálással."A hölgy mégis megkérdezte,hogy "hozzak vissza pénzt".A hely viszont gyönyörű!

Dzsungel Kávézó & Étterem további értékelései

2022.03.17családjával
Felemás érzésekkel írom a véleményem a helyről. Pozitivitások: Ötletes, egyedi, remekebbnél remekebb ételek, bőséges adagok, igazán friss, gusztusos és ízletes fogások, mennyei desszertek, remek kiszolgálás. Negativitások: Borzalmasan sötét (félhomály), melyet...
2021.09.25a párjával
Miután megérkeztünk leültetek bennünket, majd szembesültünk, hogy egy visongó lány csapat van egy szomszédos asztalnál.Jeleztük a pincérnek, hogy nem ülhetnénk e át máshova de természetesen nem lehetett megoldani (és a hölgyeket se kérte meg, hogy ne sikítsanak már). Miután megrendeltük az ételt...
2020.08.24családjával
Határozottan az ittjartam.hu ítéletei alapján választottam ezt a helyet ma és bizony, bizony, ennyi ember nem tévedhet. Az étterem elsőrangú, kitűnő hely. Bebotlottunk az utcáról, azonnal szívélyesen fogadtak minket, mit választunk, sivatagot, dzsungelt vagy óceánt, és az óceánra esett végül a...