Családi ebéd

Dzsungel Kávézó & Étterem BudapestDzsungel Kávézó & Étterem Budapest a térképen

2019. januárban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2019. január 29.
Már másodjára jártunk a helyen. Most a családommal cirkusz előtt tértünk be. A hely 3 év alatt nem változott a hangulat még mindig dzsungelt idéz elő. Kicsit hűvös volt az étteremben, de a kiszolgálás és az ételek pótolták a hely melegét. A szakácsok fantasztikusak. Visszatérünk még, mert szuper hely.
Dzsungel Kávézó & Étterem Budapest - Étel/italDzsungel Kávézó & Étterem Budapest - Étel/ital

Dzsungel Kávézó & Étterem további értékelései

2022.03.17családjával
Felemás érzésekkel írom a véleményem a helyről. Pozitivitások: Ötletes, egyedi, remekebbnél remekebb ételek, bőséges adagok, igazán friss, gusztusos és ízletes fogások, mennyei desszertek, remek kiszolgálás. Negativitások: Borzalmasan sötét (félhomály), melyet...
2021.09.25a párjával
Miután megérkeztünk leültetek bennünket, majd szembesültünk, hogy egy visongó lány csapat van egy szomszédos asztalnál.Jeleztük a pincérnek, hogy nem ülhetnénk e át máshova de természetesen nem lehetett megoldani (és a hölgyeket se kérte meg, hogy ne sikítsanak már). Miután megrendeltük az ételt...
2020.08.24családjával
Határozottan az ittjartam.hu ítéletei alapján választottam ezt a helyet ma és bizony, bizony, ennyi ember nem tévedhet. Az étterem elsőrangú, kitűnő hely. Bebotlottunk az utcáról, azonnal szívélyesen fogadtak minket, mit választunk, sivatagot, dzsungelt vagy óceánt, és az óceánra esett végül a...