Születésnapi meglepetés a páromtól!

Dzsungel Kávézó & Étterem BudapestDzsungel Kávézó & Étterem Budapest a térképen

2012. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2013. május 14.
A párom vitt el meglepetésként erre a helyre. Először nagyon furcsa volt, nem tudtam hova tenni az élményt, nem voltam még hasonló helyen. Aztán már izgatottan mentünk fel-alá, hogy melyik teremben vacsorázzunk, végül a Dzsungel teremben foglaltunk helyet. Hangulatos a hely, mondjuk egy nagyon picit zavart a víz folyása valahol a párom háta mögött, de más negatívumot nem tudnék mondani. Sárga veszedelmet ettünk - Fokhagymakrémlevest cipóban sajttal, és édes természetet - barackos mézes pulykamellet fahéjas rizzsel. Nagyon ízlett mindkettő! Lehet megyünk még újból valamikor a jövőben!

Dzsungel Kávézó & Étterem további értékelései

2022.03.17családjával
Felemás érzésekkel írom a véleményem a helyről. Pozitivitások: Ötletes, egyedi, remekebbnél remekebb ételek, bőséges adagok, igazán friss, gusztusos és ízletes fogások, mennyei desszertek, remek kiszolgálás. Negativitások: Borzalmasan sötét (félhomály), melyet...
2021.09.25a párjával
Miután megérkeztünk leültetek bennünket, majd szembesültünk, hogy egy visongó lány csapat van egy szomszédos asztalnál.Jeleztük a pincérnek, hogy nem ülhetnénk e át máshova de természetesen nem lehetett megoldani (és a hölgyeket se kérte meg, hogy ne sikítsanak már). Miután megrendeltük az ételt...
2020.08.24családjával
Határozottan az ittjartam.hu ítéletei alapján választottam ezt a helyet ma és bizony, bizony, ennyi ember nem tévedhet. Az étterem elsőrangú, kitűnő hely. Bebotlottunk az utcáról, azonnal szívélyesen fogadtak minket, mit választunk, sivatagot, dzsungelt vagy óceánt, és az óceánra esett végül a...
Danubius Hotel Bük Bük, Bükfürdő - Wellness expressz előfoglalással
Wellness expressz előfoglalással
2025.03.18-ig
Danubius Hotel Bük Bük, Bükfürdő
91.630 Ft / 2 fő / 2 éj-től all inclusive ellátással
Ensana Thermal Aqua Hévíz - Wellness élmények all inclusive ellátással, előfoglalással
Wellness élmények all inclusive ellátással, előfoglalással