Vacsoráztunk itt a lányom családjával RG bemutató után

Epic Burger & Bar - Corvin sétány BudapestEpic Burger & Bar - Corvin sétány Budapest a térképen

2019. februárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. február 12.
Késő estig tartott az unokáim RG bemutatója, ezért úgy döntöttek, a gyerekek, hogy vacsora készítés helyett elmegyünk valahova vacsorázni.
Több lehetőség közül az EPIC Burgerre esett a választás.
A gyerekek már jártak itt, mi most voltunk itt először.
Hangulatos kis hely, modern számhívós rendszerrel.
Az ételek, finomak voltak, a kiszolgálás is gyors volt, annak ellenére, hogy tele volt az étterem és folyamatosan jöttek újabb vendégek.
Amit, nem bírtunk megenni,azt el lehetett csomagolni és hazavittük.
Ami zavaró volt, hogy a zárt helységben erős ételszag és zsírszag terjengett. A rántott hús rágós, kemény volt 1 szósz lemaradt a rendelésből. Amikor,az ajtó nyitva maradt felüdülés jelentett, igaz a hideg azért nem esett jól. A WC, mosdó helység lehetne kicsivel tisztább. Pókhálós, sárdarabok, kavicsok voltak a helyiségben.

Epic Burger & Bar - Corvin sétány további értékelései

2023.01.18a párjával
Január első hetében voltunk kettesben. Azért választottama helyet, mert egy cikkben olvastam, hogy az egyik legjobb burger itt van a városban. Hát, az utóbbi 3-4 évben ennél csak jobbat ettem, pedig havonta 1szer biztos eszek. Kecskeméti vagyok, ott bármelyik hely, ahol prémium burgereket lehet...
2022.11.10a párjával
Covid idők előtt jártunk itt utoljára. Most nyitás után nem sokkal jöttünk, csak mi voltunk. Értem, hogy nemrég nyitottak de az ajtót becsukhatták volna hogy ne kabátban kelljen bent ebédelnünk. Az ételek finomak, de nem uralkodott valami jó hangulat a helyen, nem hiszem, hogy többet idejövünk.
2019.03.30a párjával
A közeli szórakoztató színházból hazafele menet szoktunk itt megállni elvitelre vásárolni. Este 9 után tértünk be és annyian voltak, hogy 1 db elviteles hamburgerre kb 15 percet vártunk. Ez nem volt gond, tekintve hogy frissen készült és nem átlagos gyorséttermi minőséget kap az ember. Sosem...