Ahol egy favágó is jól lakik

Fanyűvő Étterem BudapestFanyűvő Étterem Budapest a térképen

Átlagos 2018. májusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. május 18.
A metrófelújítás pozitív hozadéka, hogy az ember végre meglátja, mi van a felszínen, mi minden alatt robog el egy alagútban nap mint nap. Mi is a pótlóbusz ablakából vettük észre pár hete a Fanyűvőt, amit a jópofa neve és a portál alapján kocsmának gondoltunk. Persze megkerestük a neten, és kiderült, hogy ez egy étterem. Ma sort kerítettünk a kipróbálására.
Fél egy körül érkeztünk, a legjobbkor, mert még válogathattunk az asztalok között, de kb. 20 perc múlva már tele volt az utcaszinten lévő két helyiség. A pincében is vannak termek, ezért meglepődtem, mikor egy betérő párral közölték, hogy sajnos nincs szabad asztal. Persze könnyen lehet, hogy a személyzet kevés, a hoppon maradt pár pedig kiülhetett a teraszra, bár lógott az eső lába.

A párom sztrapacskát kért, amivel az volt a legfőbb baj, hogy nemrég egy tökéleteset evett máshol. Ami a juhtúrótól volt krémes, és nem úszott a tejfölben. Az itteni alul maradt az összehasonlításban, de "nem volt rossz".
Én az Öreg palóc kedvencét választottam, ami alul-felül egy tócsni, közöttük pedig roston sült csirkemell, sült csirkemáj és roston sült sertéskaraj. A felső tócsni bőségesen meg volt locsolva tejföllel. Olvasva jobb, mint a valóságban. A tócsni nehéz volt, népiesen mondva "szalonnás". A tejföl sokat javított rajta, és az elkelt volna a húsokhoz is, mert a három réteg hús így magában meglehetősen száraz és nyögve nyelős volt. Ezért próbáltam a kupac tetejéről átmenteni a tejfölt a rétegek közé. Ami nem volt egyszerű, mert a tányért úgy telepakolták, hogy nehéz volt enni, miután a rétegek szétcsúsztak, illetve direkt szétkotortam.
Savanyú káposztát és almapaprikát adtak a kompozícióhoz. Tulajdonképpen ezért is esett a választásom erre az ételre, mert a legtöbbhöz külön köretet kellett volna rendelni, de nem volt hangulatom se a hatféle krumpli, se a négyféle rizs egyikéhez sem. :) Lenyűgöző választék, meg kell hagyni.
Többféle csapolt és üveges sört kínálnak, a borválaszték is gazdag.

A tisztaság kielégítő, a kiszolgálás udvarias, és a telt ház ellenére viszonylag gyors.
A tócsni nagy része és két (nagyon finom) almapaprika megmaradt, de így is jól laktam.
Ideális hely a nagyétkűeknek, az ínyencek inkább menjenek máshová.
Fanyűvő Étterem Budapest - Külső képFanyűvő Étterem Budapest - Étel/italFanyűvő Étterem Budapest - Étel/italFanyűvő Étterem Budapest - Étel/ital

Fanyűvő Étterem további értékelései

2023.08.13csoporttal
2023.08.12-én a kora esti órákban ültünk be, spontán. Nem voltunk a helyhez illöen öltözve, hisz strand után voltunk. Ennek ellenére, tiszteletteljes, udvarias kiszolgálásban volt részünk. Az ételek mennyisége, minősége, látványa, illata, kiérdemelte az 5 csillagot! Csak ajánlani tudom...
2022.11.27gyerekekkel
Évek óta népszerű étterem a környékbeliek körében, a Váci út és a Tisza utca sarkán, a Dózsa György metrómegálló (jelenleg pótlóbusz) közelében. A 'fás" hangulat megjelenik a kül- és beltéri dekorációban is, egyrészt faburkolatok, farönkös asztalok, padok, másrészt ágas-bogas dekoráció látható a...
2022.03.20családjával
Bitangtálat rendeltem. A tál dobozokban érkezett. Az étel minősíthetetlen volt. Ízléstlen, és volt olyan hús ami ehetetlen volt. :( Kritikán aluli.. az ár-érték arányról ne is beszéljünk.