Már nem az igazi

Fenyőgyöngye Vendéglő BudapestFenyőgyöngye Vendéglő Budapest a térképen

Átlagos 2020. októberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2020. október 2.
Többször jártam ebben az étteremben. Szép környezet, látványos, szemet nyugtató kert, ami ápolt. Belül már kicsit avittas. Látszik, hogy próbálták felújítani, de minél olcsóbb megoldásokat keresve. Kényelmetlen szék. Nem lehetett drága, mint ahogy az asztalterítő sem. A séf sajnos túl óvatos a fűszerekkel. A flekken íztelen volt, de a pacal is kívánt volna még sokféle ízesítőt. A káposztasaláta vörösnek nagyon világos volt, fehérnek meg nagyon rózsaszín. Most sem tudom, milyen káposztából készülhetett.

Fenyőgyöngye Vendéglő további értékelései

2020.07.21családjával
Nem igazán értem, hogy tud ez az étterem fennmaradni, talán csak az az oka, hogy jó helyen van. Az dicséretes, hogy megpróbálták a retroból a legtöbbet kihozni, gyönyörű a kert, újak az ablakok (visszakerestem, 2016-ban jártam itt legutóbb). Menüt kínálnak, ez mondjuk jó. Sőt, a pincérünkkel is...
2018.06.11gyerekekkel
Júniusi vasárnapi ebéd nagy csalódás volt. Levesek gyümölcsleves nagyon sós volt , Sajtleves savanyú,/ Visszaküldve/ húsleves víz színű / sóval borssal ehető/ Sajnos a bélszínt Hátszínből készítették, ami nagyon rágós kemény volt. Nem sorolom 6 voltunk . De senki nem volt most megelégedve az...
2017.11.25családjával
Szép őszi hétvégén mentünk fel a Fenyőgyöngyébe családi ebédre. Rengeteg kirándulót láttunk a környéken: a baj csak az, hogy ők is kocsival jönnek. Parkolni a világvégén tudtunk, amit utólag nem bántunk: jól esett a séta a kiadós ebéd után. A választék széles, az árak barátiak. A pincérek kicsit...