Kiadós vacsora retro környezetben

Fenyőgyöngye Vendéglő BudapestFenyőgyöngye Vendéglő Budapest a térképen

Kiváló 2015. januárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2015. január 25.
2015. január 23.-án látogattuk meg a feleségem által kiválasztott vendéglőt, ahová vacsora kuponnal érkeztünk. Az asztalunk előzetesen le lett foglalva, de sajnos csak kb. fél órás késéssel érkeztünk a forgalmi dugók miatt.
Mikor beléptünk a vendéglőbe, igazi magyaros retro hangulat fogadott. Ablak mellé ültünk, de sajnos a rossz időjárás miatt a szép környezetből keveset láttunk.
A felszolgáló elkérte a kuponunkat, ami egy kétszemélyes csülöktálra vonatkozott.Kérdésére, hogy valami lavast, vagy előételt kérünk-e, úgy döntöttünk, hogy egy jó házi májgaluskás húslevest rendelünk. Mikor kihozták, közölték velünk, hogy ha csípősen esszük, vigyázzunk a darált paprikával, mert az valójában őrölt csili. Ennek ellenére sikerült jól beerősíteni a levest, de az így is hihetetlenül finom volt.
Ezután jött a kétszemélyes csülök tál, amely minden gondolatunkat felülmúlta. Kérem szépen, egy csülköt így kell ízletesen finoman elkészíteni, így kell a krumplit megsütni és így kell azt a hihetetlenül finom sült hagymát megcsinálni. A tálon még volt két személynek mindenféle savanyúság (csalamádé, uborka, káposzta saláta). Az egész úgy ahogy volt úgy volt tökéletes. Óriási mennyiség, finom ízek és ami még nagyon fontos, figyelmes, udvarias kiszolgálás.
Köszönjük szépen a vendéglő személyzetének! Ha tehetjük, még vissza fogunk jönni, de csak nyáron, amikor az ember a természetből, a környezetből is többet lát!
Fenyőgyöngye Vendéglő Budapest - BelsőFenyőgyöngye Vendéglő Budapest - Belső

Fenyőgyöngye Vendéglő további értékelései

2020.10.02családjával
Többször jártam ebben az étteremben. Szép környezet, látványos, szemet nyugtató kert, ami ápolt. Belül már kicsit avittas. Látszik, hogy próbálták felújítani, de minél olcsóbb megoldásokat keresve. Kényelmetlen szék. Nem lehetett drága, mint ahogy az asztalterítő sem. A séf sajnos túl óvatos a...
2020.07.21családjával
Nem igazán értem, hogy tud ez az étterem fennmaradni, talán csak az az oka, hogy jó helyen van. Az dicséretes, hogy megpróbálták a retroból a legtöbbet kihozni, gyönyörű a kert, újak az ablakok (visszakerestem, 2016-ban jártam itt legutóbb). Menüt kínálnak, ez mondjuk jó. Sőt, a pincérünkkel is...
2018.06.11gyerekekkel
Júniusi vasárnapi ebéd nagy csalódás volt. Levesek gyümölcsleves nagyon sós volt , Sajtleves savanyú,/ Visszaküldve/ húsleves víz színű / sóval borssal ehető/ Sajnos a bélszínt Hátszínből készítették, ami nagyon rágós kemény volt. Nem sorolom 6 voltunk . De senki nem volt most megelégedve az...
Hotel Vital Zalakaros - Vital wellness
Vital wellness
2025.01.05-ig
Hotel Vital Zalakaros
Lifestyle Hotel Mátra Mátraháza - A Mátra felfedezése a legjobb áron
A Mátra felfedezése a legjobb áron