Ma ide görögültem

Floga Grill BudapestFloga Grill Budapest a térképen

2019. októberben, egyedül járt ittÉrtékelt: 2019. október 9.
Voltam már itt, aztán csak néztem, hogy nem is értékeltem ezt a helyet. Hát akkor majd ma. Olyan sokfélét nem lehet enni, de ami adja magát, hát egy gyros tál mindennel. Igaz, hogy sok dolgot nem lehet választani, nincs ilyen, hogy ezt kérsz vagy azt kérsz, a kaja így komplett, ahogy adják és kész. Itt a gyros éppen húsnyesedékek sültkrumplin, nincs választás, hogy milyen körettel kéred, mellé tál saláta, meg még egy másik edénykébe dzadzíki is. Nem mondom, elégséges és kiadós is. Pislogtam, hogy hát a csípős? Erre felkapott egy flakont a lány és csak nyomta, nyomta rá. Rendben, akkor ez is megvan. Most van egy újfajta gyrosom, ezt eszem. Majd egybeképzelem a komponenseket. A dzadzíki érdekes volt, ez a legtöbb helyen apróra vágott uborka tejfölben és fokhagymával, itt nem, itt görög joghurtban van, fura is volt először, szinte semmi nem jön ki a krémen kívül, de hamar meg lehet szokni és végül jó. A húsban ástam egy darabig, hogy lejussak a köretig, de lejutottam. Végül egy pohár csapolt Staropramennel adtam meg az ebédnek a kegyelemdöfést. Az pl. nem tetszik, hogy a pultban a fiú a nemiszervét emlegeti valami obszcén szóösszefüggésben, miközben a vendég eszik tőle két méterre. A evőeszköz fém, az asztalon van, nyelével áll kifelé a tartóból és ez pozitív dolog. De lehet műanyagot is kérni, volt, aki bejött és azt kért.
Floga Grill Budapest - Étel/italFloga Grill Budapest - BelsőFloga Grill Budapest - BelsőFloga Grill Budapest - EgyébFloga Grill Budapest - Étel/italFloga Grill Budapest - BelsőFloga Grill Budapest - BelsőFloga Grill Budapest - Étel/italFloga Grill Budapest - Étel/italFloga Grill Budapest - BelsőFloga Grill Budapest - BelsőFloga Grill Budapest - BelsőFloga Grill Budapest - BelsőFloga Grill Budapest - EgyébFloga Grill Budapest - BelsőFloga Grill Budapest - BelsőFloga Grill Budapest - BelsőFloga Grill Budapest - BelsőFloga Grill Budapest - Külső képFloga Grill Budapest - BelsőFloga Grill Budapest - Étlap/itallapFloga Grill Budapest - Étlap/itallap

Floga Grill további értékelései

2023.08.01a párjával
Nem ide gondoltuk, de ide lett. Próbáltak vacsorát rendelni a Trófeánál, majd a Sawasdee-ben, egyik oldalon sem sikerült.. jó, menjünk, együnk valahol mondta a feleségem egy hosszú nap után. Mentünk, együnk a Bártfaiban. Arra is indultunk. Aztán eszembe jutott, hogy a legutóbb milyen...
2023.01.27barátokkal
A Floga grillt véletlenül fedeztük fel, a Megszegett ígéret nevű csúcspékséget vettük célba eredetileg, s mielőtt odaértünk volna, mondta gasztroturné-társam, hogy van mellette egy autentikus görög hely, nézzük meg azt is. Cipurát azaz aranydurbincsot ettünk, valamint ráknyársat, pita, és...
2022.01.07egyedül
Követve nemzetünk itteni jeleseinek útmutató törekvéseit, magam is kajáldákba visszajáró lettem, mint egy angol kísértet. Tehát ma visszaszivárogtam a Floga nevű helyre, ahol már párszor jólízűen megebédeltem. Ketten is köszöntek beléptemkor, de ettől eltekintve a kiszolgálás lélektelenül gépies...
Lifestyle Hotel Mátra Mátraháza - Pünkösd
Pünkösd
05.16-20.
Lifestyle Hotel Mátra Mátraháza
Hunguest Hotel Pelion Tapolca - 2 éjszakás ajánlat félpanzióval
2 éjszakás ajánlat félpanzióval
2025.01.06-ig
Hunguest Hotel Pelion Tapolca
Prémium Hotel Panoráma Siófok - Ébredj, Balaton!