Jó görög gyorsétterem

Floga Grill BudapestFloga Grill Budapest a térképen

2022. júniusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2023. január 27.
A Floga grillt véletlenül fedeztük fel, a Megszegett ígéret nevű csúcspékséget vettük célba eredetileg, s mielőtt odaértünk volna, mondta gasztroturné-társam, hogy van mellette egy autentikus görög hely, nézzük meg azt is.
Cipurát azaz aranydurbincsot ettünk, valamint ráknyársat, pita, és tzatziki kíséretében. Csábított még a bárány is, azt legközelebbre hagytuk.
Kiváló volt minden, a halat ügyesen sütötték meg, bőre nem sérült, kellően megsült, de közben szaftos maradt. A tzatziki adagját kicsit növelhetnék. Az italkínálat szerény, de autentikus. Tartanak kétféle nagyipari görög sört, Fixet és Mythost, továbbá Retsinát, az emberiség egyik legnagyobb múltra visszatekintő, igencsak megosztó borát, ami gyantával készül, innen kapja sajátos karakterét. Van, aki rajong érte, mint jómagam is, van, aki egyszer kóstolja és az neki elég egy életre.
Lehet azon vitatkozni, hogy a borbeli gyanta-illat emlékeztet-e a penészre, de az aligha vonható kétségbe, hogy a Retsina kiválóan illeszkedik a görög konyha legtöbb ételéhez, nemcsak a roston sült halakhoz, hanem a töltött szőlőlevélhez, padlizsánételekhez, olajbogyós nyúlraguhoz és még hosszan sorolhatnám. Görög étteremben, vagy otthon készült görög fogásokhoz mindig ezt iszom.
Az asztalon korrekt minőségű extra szűz görög olívaolaj, az ételeket fatálakon tálalják. A Floga grill őszinte hely, nem akar többnek látszani, mint ami. Alkalmas gyors étkezésre, egy gyros-szal hamar elüthetjük éhségünket, de nosztalgiázni is jó itt, grillezett húsok, halak mellett, felelevenítve görögországi emlékeinket.
Floga Grill Budapest - EgyébFloga Grill Budapest - EgyébFloga Grill Budapest - EgyébFloga Grill Budapest - EgyébFloga Grill Budapest - EgyébFloga Grill Budapest - EgyébFloga Grill Budapest - EgyébFloga Grill Budapest - EgyébFloga Grill Budapest - EgyébFloga Grill Budapest - EgyébFloga Grill Budapest - EgyébFloga Grill Budapest - EgyébFloga Grill Budapest - EgyébFloga Grill Budapest - EgyébFloga Grill Budapest - EgyébFloga Grill Budapest - EgyébFloga Grill Budapest - EgyébFloga Grill Budapest - Egyéb

Floga Grill további értékelései

2023.08.01a párjával
Nem ide gondoltuk, de ide lett. Próbáltak vacsorát rendelni a Trófeánál, majd a Sawasdee-ben, egyik oldalon sem sikerült.. jó, menjünk, együnk valahol mondta a feleségem egy hosszú nap után. Mentünk, együnk a Bártfaiban. Arra is indultunk. Aztán eszembe jutott, hogy a legutóbb milyen...
2022.01.07egyedül
Követve nemzetünk itteni jeleseinek útmutató törekvéseit, magam is kajáldákba visszajáró lettem, mint egy angol kísértet. Tehát ma visszaszivárogtam a Floga nevű helyre, ahol már párszor jólízűen megebédeltem. Ketten is köszöntek beléptemkor, de ettől eltekintve a kiszolgálás lélektelenül gépies...
2019.10.09egyedül
Voltam már itt, aztán csak néztem, hogy nem is értékeltem ezt a helyet. Hát akkor majd ma. Olyan sokfélét nem lehet enni, de ami adja magát, hát egy gyros tál mindennel. Igaz, hogy sok dolgot nem lehet választani, nincs ilyen, hogy ezt kérsz vagy azt kérsz, a kaja így komplett, ahogy adják és...