Nyalás a nyárnak

Fragola - Ráday utca BudapestFragola - Ráday utca Budapest a térképen

2023. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2023. augusztus 16.
Visszatért a nyár - rövid időre tűnt csak el - megint felértékelődött a fagyi. A Kálvin térnél jártunk, emberek jönnek onnan, kezükben nyalnivaló, honnan jönnek? Hát a Rádayból. Menjünk, Ma többen külföldinek néztek több helyen is, le akartak ültetni az első két étterembe, de nem hagytam magam eltéríteni, mentünk a fagylalt forrásához. Na, hát itt egy Fragola... nem volt valami nagyon barátságos sem a hely, sem a fogadtatás, aztán az egyik lány odajött a fagyis pulthoz és ki is szolgált. Pohárba kértünk, le akartam ülni, mentolos citromot, mangót és szicíliai pisztáciát kértem, Nem volt igazán nyerő íz egyik sem, de a fagylalt állaga, minősége jó volt, előre kell fizetni, hát fizettem előre, nem vagyok egy ellógós fajta... A teljes élmény inkább egy hármas, a hangulattalan, lelketlen, semmilyen helyen, de én mégis négyest adtam, mert ennyit láttam benne hosszabb távon. Az 5 gombóc fagylaltért (feleségem két gombócot evett) 2700 forintot fizettem.
Fragola - Ráday utca Budapest - Étel/italFragola - Ráday utca Budapest - BelsőFragola - Ráday utca Budapest - EgyébFragola - Ráday utca Budapest - EgyébFragola - Ráday utca Budapest - Étel/italFragola - Ráday utca Budapest - BelsőFragola - Ráday utca Budapest - Külső kép

Fragola - Ráday utca további értékelései

2018.08.27egyedül
A napokban örömmel konstatáltam, hogy a Ráday utca elején is nyílt egy Fragola. A Károly körútiba mindig benézek, ha arra járok, és mindig találok valami különleges újdonságot. Itt, a Rádayban sem ért csalódás, ezúttal kurkumás kesudiót ettem. Nem spóroltak a fűszerrel, a kurkuma színe és íze is...
2016.09.13a párjával
Egy Ráday utcai vacsora után a fagyizó előtt sétáltunk el, és megkívántuk a fagylaltot. Nagy örömünkre többféle cukormentes fagyi is kapható, a minőség az élvonalhoz igazodik. A gombócok mérete is elfogadható , az ára kissé magas, de még éppen elfogadható. A fagylaltozó berendezése nem túl...
2016.08.15családjával
A Ráday utcai Fragola-ba múlt hó végén néztünk be, vettem magamnak egy málnafagylaltot, ami nem volt rossz ízre, sőt, kifejezetten jó volt, állagra lehetett volna javítani rajta. Sokkal selymesebb és homogénebb volt viszont a társamnak vásárolt ízre is kiváló cukormentes mangó. 1 adag 280-300 ft,...