Eredeti, jó hely

Fruccola - Arany János utca BudapestFruccola - Arany János utca Budapest a térképen

2016. októberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2016. december 26.
A Fruccola Juice cafét azután választottuk kényszerből, hogy a Susu nem volt nyitva. Igazából valamivel intimebb helyre vágytunk, de azért megtette ez is. Frissen készítenek itt nem kevés fantáziadús, izgalmas ételt.
Ettünk padlizsános sárgaborsócurryt (1490), amin nem padlizsán volt, hanem sütőtök, (amikor mondom ezt a pultos hölgynek, lelkesen helyeselt, szerintem nem jutott ez az agyáig amit mondtam). Kértünk még csirkés paradicsomos tésztát (1780) valamint egy salátát pulykasonkával, rukkolával, répával, továbbá egy tapiókapudingot (890). Mindehhez limonádét ittunk (540). Ételeink ízletesek voltak, az apró hibát, az alapanyagcserét elnéztük, akkor is ha az ősz közepén a sütőtök sokkal olcsóbb, mint a padlizsán és illett volna figyelmeztetni a vendéget a cserére.
Fruccola - Arany János utca Budapest - Étel/italFruccola - Arany János utca Budapest - Étel/italFruccola - Arany János utca Budapest - Étel/italFruccola - Arany János utca Budapest - Étlap/itallapFruccola - Arany János utca Budapest - Étlap/itallapFruccola - Arany János utca Budapest - Étel/italFruccola - Arany János utca Budapest - Étel/italFruccola - Arany János utca Budapest - EgyébFruccola - Arany János utca Budapest - Külső kép

Fruccola - Arany János utca további értékelései

2022.08.12egyedül
Sajnos a Fruccola Kristóf téri étterme, ami a munkahelyemtől csak pár méterre volt, a covid alatt elvérzett, így a belvárosban már csak egy éttermük maradt, az Arany János utcában. Az nekem most már egy kicsit kiesik (történetesen korábban meg ahhoz nagyon közel dolgoztam), de úgy adódott, hogy...
2017.06.11egyedül
Egyik reggel a közeli SZTK-ban járva dolgom végeztével ide tértem be reggelizni, már sokszor elmentem az étterem előtt, mire kipróbáltam. Tonhalas bagettet ettem frissen facsart narancslével, a kettő együtt 1.690 Ft. A bagett friss, ropogós, rozsos, szép nagy és finom volt. Az ebédre kínált...
2016.01.26barátokkal
Pesti látogatásom során a barátnőmmel betévedtünk ide. Ő már korábban járt itt, nekem viszont teljesen új volt ez a modern étterem. Én válogathatom össze teljes mértékben a hozzávalókat.Mi a csuda?! Tetszett az ötlet, bár én drágának tartom. Igaz, pesti étteremről beszélünk, de egy normális...