Balkáni grill felsőfokon

Grill Mánia BudapestGrill Mánia Budapest a térképen

Kiváló 2017. augusztusban, egyedül járt ittÉrtékelt: 2017. augusztus 6.
A Gellért Fürdő után kellőképpen kiéhezve a közeli Grill Mániába mentem vacsorázni. Reménykedtem, hogy legyen még szabad asztal, de szerencsére bent sikerült még az egyetlen szabad asztalt elcsípni. Hétköznap este is teltház van, és még telefonos rendeléseket is teljesítettek. Benn 3 db 8 személyes bárasztal, a kinti teraszon kb. 8 normál asztaluk van. Az étlapon mindenféle grillezett frissen sült finomságot találunk a balkán konyhából, húsok a fókuszban, és burgerek is akadnak. Több olyan fogásuk van, amelynél mi választhatjuk ki, hogy milyen húsból készüljön. Az étlapon szép színes képek segítenek elképzelni, hogy mire kell majd számítani. A konyhában folyó szorgos munkát a várakozás ideje alatt figyelemmel kísérhetjük és a folyamatosan készülő ételek alapján már látom, hogy itt igazi íz-orgiára lehet számítani. Egy csirke saslikot kértem, ami egy hatalmas, hagymafejbe tűzött nyárson érkezett, fatáblán. Hozzá hatalmas adag saláta, fűszeres csónakburgonya, házi ajvár érkezett. A nyárson a csirkemell darabok mellett cukkini és kaliforniai paprika volt grillezve. Óriási emberes adag, nagyon finom ízek, tradicionális elkészítés. A tulajdonos egy bolgár úriember. Igazán megérdemlik a népszerűséget, nekem nagyon ízlett. A pincérek eléggé le vannak terhelve, néha már azt sem tudták,melyik rendelésnél tartanak, nagy itt a pörgés. Szívesen visszamennék ide máskor is. 1890 Ft+10% fix szervizdíj, szerintem teljesen korrekt ár. Maradékot becsomagolják.
Grill Mánia Budapest - Étlap/itallapGrill Mánia Budapest - BelsőGrill Mánia Budapest - BelsőGrill Mánia Budapest - BelsőGrill Mánia Budapest - BelsőGrill Mánia Budapest - Étel/italGrill Mánia Budapest - Étel/italGrill Mánia Budapest - Étlap/itallapGrill Mánia Budapest - Étlap/itallapGrill Mánia Budapest - Étlap/itallapGrill Mánia Budapest - Étlap/itallapGrill Mánia Budapest - BelsőGrill Mánia Budapest - Étlap/itallapGrill Mánia Budapest - Étel/italGrill Mánia Budapest - Külső képGrill Mánia Budapest - Étel/italGrill Mánia Budapest - Külső képGrill Mánia Budapest - Étel/italGrill Mánia Budapest - BelsőGrill Mánia Budapest - Étel/italGrill Mánia Budapest - Étlap/itallapGrill Mánia Budapest - Étlap/itallapGrill Mánia Budapest - Étlap/itallapGrill Mánia Budapest - Külső kép

Grill Mánia további értékelései

2024.02.05egyedül
Rájöttem, hogy régen voltam itt, nem voltak erről egyáltalán rossz emlékeim, egy ebédet vagy mit feltétlenül megér a tél végi napsütés. Ebédidő, nincs sok vendég, de tulajdonképpen minden asztalnál valahogy ülnek, de ez velem együtt is összesen öt embert jelent. Lássuk a kínálatot, mi változott?...
2023.04.07gyerekekkel
Ízletes volt minden nagyon tetszett számomra, a hely nagyon tiszta, és kedvesek a pincérek és egyben a külföldi szakácsok is, finomak nagyon az ételek és még a kiszolgálás is tökéletes
2018.10.04a párjával
3 éve jártunk először az étteremben, rögtön megnyerte tetszésünket. Azóta többször megfordultunk itt, több ételt is kipróbáltunk, grillezett tengeri halat is ettem, ami már nincs az étlapon. Valamennyi esetben kiválóra sikerültek az ételek, nagyon finomak voltak. Kedvencünk továbbra is a két...