Halimádóknak

Halkakas Halbisztró - Dohány utca BudapestHalkakas Halbisztró - Dohány utca Budapest a térképen

Kiváló 2015. májusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2015. május 22.
Ide már visszamentünk csak úgy, mert halra éheztünk. Ár-érték arányban szerintem a legjobb halas hely Budapesten. Friss halételekkel, nagyon finom sült krumplival(!), friss salátával és jófajta házi sörrel. A kiszolgálás kedves és gyors, a nyitott konyha hátránya, hogy télen nem túl praktikus. A szellőzés nem túl jó, viszont nyitott ajtóknál, üvegfalaknál kellemes. Nagyon retró, éppen ezért hangulatos. Még az a padláslépcső is, ami jelen esetben az alagsorba vezet a mosdóhoz. Jót lehet enni, inni kellemes zene mellett.
Egészen biztosan visszamegyünk és erre bíztatok mindenkit!

Halkakas Halbisztró - Dohány utca további értékelései

2019.07.12egyedül
A korábbi, Veres Pálné utcai éttermük is tetszett, így nem volt kérdéses, hogy az új helyszínen is érdemes lehet őket meglátogatni egy adandó alkalommal. Ezt kivitelezni, azonban nem is volt olyan könnyű, kétszer is úgy jártam, hogy már elfogyott az ebédmenü náluk (kb. 1 óra magasságában), más...
2018.08.07a párjával
Óriási ötletnek tartom, hogy a már ismert, netalán híres ételeket "halasítják", azaz halra fordítják. Kinek jutna eszébe a halbrassói, hal-gyros, halas székelykáposzta, stb ételek kitalálása. Vagy abszolút formabontó, azonban nagyon finom a különféle sült, vagy füstölt halak különleges salátákkal...
2018.02.15gyerekekkel
A Halkakasban voltunk több ízben is a régi helyen, a Veres Pálné utcában, amíg működött. Azt hittük végleg lehúzták a redőnyt. De szerencsére nem, újra megnyitottak a Dohány utca 36 alatt. Véletlenül akadtunk rá, miután a Karaván zárva volt, ott gondoltunk enni valami street food ételt. Beültünk...