bakancsos
Országjáró - 13 városban járt már

bakancsos adatlapja

Növény, madár és természetimádó vagyok. Ezen kívül szeretem a hangulatos éttermeket, csárdákat, a beszédes, intelligensen humorizáló pincéreket (szerencsére vannak ilyenek!). Szeretek túrázni, csendben megfigyelni, hallgatni a fákat, madarakat. Energiát meríteni az erdőből a fákból. Legutóbb nagycsoportos fenyőfákat ölelgettem, akik sajnos valószínűleg karácsonyfaként fogják végezni valahol.
Párommal utazom, fő úticéljaink általában érdekes növények, növénycsoportok, arborétumok. Szeretünk kastélyokra, körtemplomokra vadászni. Ami útba esik és megnézhető, azt célba vesszük. De elsődlegesen a magyarországi barangolásokat arborétumok köré tervezzük. Orchidea kedvelő és gyűjtő vagyok, így a fotósá témája is sok esetben a szabadföldi orchideák. Szeretem megfigyelni a madarakat. És amikor adtunk a természetnek és a kultúrának, gasztrotúrázunk. A balatonparti halsütőket, éttermeket például Vinkó József könyve és ajánlása alapján tártuk fel. Nem csalódtunk! Imádom a halat, halászlét. A halászlét 1-10-es skálán pontozom. Szerencsére a párom ebben partner. Szeretünk ízeskedni ételben, borban és még sörben is mértékkel. Nem a mennyiség a cél, hanem a minőség!
Ilyen vagyok
Környezettudatos  •  Ár-érték figyelő  •  Városi barangoló  •  Ínyenc  •  Borbarát  •  Sörkedvelő  •  Természetbarát  •  Gasztro-guru  •  Csokoholista  •  Kultúraéhes  •  orchidea vadász
Regisztráció2014.08.13
Utoljára itt2016.09.26

Kiváló 2015. május 22.a párjával járt itt
Ide már visszamentünk csak úgy, mert halra éheztünk. Ár-érték arányban szerintem a legjobb halas hely Budapesten. Friss halételekkel, nagyon finom sült krumplival(! ), friss salátával és jófajta házi sörrel. A kiszolgálás kedves és gyors, a nyitott konyha hátránya, hogy télen nem túl praktikus.
5Kiszolgálás
5Hangulat
Kiváló 2016. augusztus 10.a párjával járt itt
Kicsit messze esett a szállásunktól, de ez is benne volt az ajánlott éttermek listájában, így elmentünk megnézni. Nem bántuk meg egyáltalán! Az élet kellemes volt és sok! Nagyon jól laktunk. A séf figyelmes volt, személyesen jött ki és mondta el hol használnak vajat az általam választott ételnél (tejérzékeny vagyok) és esetleg mivel helyettesíthetné.
5Kiszolgálás
5Hangulat
2015. július 23.a párjával járt itt
Nem ismertük az éttermet, de a Balatoni nyaralásunk része volt a gasztronómia. Indulás előtt Vinkó József írását tanulmányoztuk, ami a Balatoni éttermeket, halsütőket és cukrászdákat vette górcső alá. Gondoltuk ha már a Káli-mendencében járunk, megnézzük. Mindenhol halászlét eszünk, ahol jó híre van a konyhának, itt is azt kértünk.