Remek pho étterem

Hanoi Étterem BudapestHanoi Étterem Budapest a térképen

Kiváló 2014. júliusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2014. július 17.
A pho bárok többnyire kopottasok (Dang Muoi) vagy avantgarde-ok (Funky Pho, Absolut Pho, We Love Bahn Mi), ritka közöttük az éttermi hangulatú. Kivételt képez a két Hanoi, az Akadémiai utcai és a Fő utcai. Az Akadémia utcaiban jártunk vagy fél éve, kifejezetten tetszett, most végre eljutottunk a Fő utcába is.
Remek élmény volt, kellemes, távolkeletiesen csicsás beltér, udvarias kiszolgálás, kiváló, pazar, emlékezetes pho, egyike a legjobbaknak, ízletes, jó állagú, kedvező árú tavaszi tekercs, és igen jó volt a menüben rendelt főétel is (1790 levessel együtt.). Igaz nem azt hozták ki, mint amit kértünk, garnélás csirkés marhát rendeltünk, és „sima” marhát hoztak. Menüben minden esetre ilyen jót még nem ettünk.
Hanoi Étterem Budapest - Étel/italHanoi Étterem Budapest - BelsőHanoi Étterem Budapest - Étel/ital

Hanoi Étterem további értékelései

2023.12.19egyedül
Tegnap a Zsigmond téren voltam, miután a kisebbségek napja volt, én meg ugyebár skandináv-balkáni eredetű, ott álltunk a hidegben sokáig, és a végén már más vágyam sem volt, csak egy jó meleg pho-t megenni valahol. Így aztán gyalog elindultam a sötétben és fáztam tovább szorgalmasan. Frankel Leo...
2016.08.16a párjával
Jó játék a szójáték, én se tudtam kihagyni, bár a Hanoi Étteremben fogyasztott ételek közül eddig a Pho leves ízlett legkevésbé. Jó volt, csak máshol még jobbakat ettünk. Beszéljünk inkább a legutóbbi látogatásunk menüjéről! Az a tengeri herkentyűkkel megpakolt Tom Yum leves! Nem találok rá...
2015.10.27családjával
Az étteremhéten vacsoráztunk a Hanoiban. Kifejezetten az étteremhétre összeállított étlapról választottunk 3 fogást fix áron. Mindannyian remek ételsort ettünk. A Hanoi Pho óriási volt, mind mennyiségileg, mind minőségileg. Teltház ellenére is gyors és nagyon kedves volt a kiszolgálás. Hamarosan...