Szép, finom, reméljük a kiszolgálás javulni fog

Hanoi Étterem BudapestHanoi Étterem Budapest a térképen

Átlagos 2014. októberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2014. október 14.
Az ételekkel semmi gond, sőt, ízletes, laktató mind.
A kiszolgálással viszont annál több. A dekoratív hölgy elfelejtette a rendelésünk, az én levesem az asztalnál ülő másik vendégnek adta, és erre csak később jött rá, ezért már ette a levesem az illető, mire felfedezte a tévedést. Nem hozott másik levest, hanem azt adta ide... (a barátnőm volt, úgyhogy ez véletlenül ebben az esetben nem okozott gondot). Kétszer is rájuk kellett szólni, hol az étel, ketten már megettük a levesünket, a barátnőmnek még az előételt sem szolgálták fel. Ahelyett, hogy maguktól szóltak volna, a leányka a kérdésere hebegett valamit, hogy technikai probléma van a konyhán. Egy másik asztaltársunk levese is igen sokat késett, azt is külön kérésre hozták. Kompenzációt nem ajánlottak fel, a hölgyike elnézést se nagyon kért, szóval ultragáz volt az egész.

Hanoi Étterem további értékelései

2023.12.19egyedül
Tegnap a Zsigmond téren voltam, miután a kisebbségek napja volt, én meg ugyebár skandináv-balkáni eredetű, ott álltunk a hidegben sokáig, és a végén már más vágyam sem volt, csak egy jó meleg pho-t megenni valahol. Így aztán gyalog elindultam a sötétben és fáztam tovább szorgalmasan. Frankel Leo...
2016.08.16a párjával
Jó játék a szójáték, én se tudtam kihagyni, bár a Hanoi Étteremben fogyasztott ételek közül eddig a Pho leves ízlett legkevésbé. Jó volt, csak máshol még jobbakat ettünk. Beszéljünk inkább a legutóbbi látogatásunk menüjéről! Az a tengeri herkentyűkkel megpakolt Tom Yum leves! Nem találok rá...
2015.10.27családjával
Az étteremhéten vacsoráztunk a Hanoiban. Kifejezetten az étteremhétre összeállított étlapról választottunk 3 fogást fix áron. Mindannyian remek ételsort ettünk. A Hanoi Pho óriási volt, mind mennyiségileg, mind minőségileg. Teltház ellenére is gyors és nagyon kedves volt a kiszolgálás. Hamarosan...
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással