Nyárbúcsúztató torkoskodás balatoni hangulatban

Harapó Mókus Vendéglő BudapestHarapó Mókus Vendéglő Budapest a térképen

2015. szeptemberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2015. szeptember 13.
A 3. kerület csendes lakótelepi részén, egy ABC mögött, kissé eldugott helyen található az étterem, a Vörösvári út közelében. Itt is sok pozitív értékelést olvastam a helyről, és az óbudai ismerőseim is dicsérték, így a péntek délutáni nagy-bevásárlás után még ide is betértem a család számára eleséget beszerezni.
A külső portál szerény, egyáltalán nem feltűnő, a belső rész is egyszerű, 2 teremből áll, amelyből az egyiket elsősorban külön rendezvények céljára használják. Bár még nem érkezett el a vacsoraidő, az asztalok kb. felénél már ültek.
Hétköznap kedvező árú 2 fogásos napi menüt kínálnak (890 Ft/ill. elvitelre 690 Ft-ért).
Az értékelés címéül azt a menü ajánlatot választottam, amit a vendéglő ezen a hétvégén kínált a vendégek részére. Ennek a menünek az ára 2 fogás esetén 2390 Ft, a 3 fogás 2790 Ft. 3 féle leves/előétel, 6 féle főétel és 2 desszert közül lehetett összeállítani a menüt, hozzá szintén akciós áron retró üdítőket is lehetett választani: Traubisodát vagy meggy Márkát. Hortobágyi palacsintát, vaddisznó combot vadasan és almás-habos kelt palacsintát választottam, s még az étlapról kértem rántott csirkecombfilét burgonyapürével, őszibarack kompóttal. A meglehetősen hosszú étlapon főleg magyaros ételek, a magyar konyha ismert klasszikusai szerepelnek, de többféle kreatív saláta és újszerű fogások is feltűnnek. Árban többségében a főételek 2000 Ft alattiak, a bélszínből készült ételek is csupán 3500 Ft körüliek.
Az adagok a normál és a nagy méret között változnak a fogástól függően, a csirkecomb 3 szelettel sok volt, a vaddisznó ugyan csak 1 szelet volt, de 1 cm vastag, a hortobágyi palacsinta viszont tényleg előételnyi mennyiség, csak 1 db normál méretű palacsinta. Ez utóbbi nekem egy kicsit csípős volt, viszont a vadas nagyon jól sikerült, nemkülönben a zsemlegombóc. A desszert palacsinta kissé csalódást keltett, kicsit különlegesebbre számítottam, de a gyerekeknek ízlett.
A kiszolgálás gyors és kedves volt, és nemcsak a törzsvendégekkel volt elfoglalva a hölgy, minden vendégre ugyanolyan figyelmet fordított.
Összességében egy szimpatikus, barátságos étteremnek ismertem meg, nem kiemelkedő, de megfelelő, megbízható konyhával, ahol az egész család jóllakhat és jól érezheti magát. Van kiülős fedett terasz is, hosszú faasztalokkal, de éppen a hidegfront idején, zuhogó esőben jártam náluk, így nem meglepő módon a teraszon senkinek sem volt kedve üldögélni.
Harapó Mókus Vendéglő Budapest - Étel/italHarapó Mókus Vendéglő Budapest - Étel/italHarapó Mókus Vendéglő Budapest - Étel/italHarapó Mókus Vendéglő Budapest - Étel/italHarapó Mókus Vendéglő Budapest - Külső képHarapó Mókus Vendéglő Budapest - BelsőHarapó Mókus Vendéglő Budapest - MosdóHarapó Mókus Vendéglő Budapest - BelsőHarapó Mókus Vendéglő Budapest - Külső képHarapó Mókus Vendéglő Budapest - Egyéb

Harapó Mókus Vendéglő további értékelései

2022.03.13a párjával
Ma jártunk először először ezen a helyen, de megfogadtuk, hogy rendszeresen visszatérő vendégek leszünk. Csendes, tiszta, hangulatos, családias környezetben nagyon finom ételeket ehettünk. A kiszolgálás gyors, a személyzet figyelmes. Teljes mértékben elégedettek voltunk mindennel. Szerencse,...
2021.10.30a párjával
Kedvenc óbudai éttermünk bezárt, ezért kénytelenek voltunk másikat keresni. És már meg is találtuk elsőre az igazit! Már a neve is jó, Harapó Mókus, és a többiben sem csalódtunk. Kevés helyen találni csapon Gössert, figyelmes és gyors kiszolgálással. Apróságok játszanak közre a kellemes...
2019.09.14családjával
A címmel kezdeném: most újítják fel az utat, mindenféle gépek állnak, mennek, szúk a hely. Kicsit ijesztő, de bent ebből nem sok érzékelhető, sőt, a teraszon sem. A felszolgálás picit lassú, nem egyszerre kaptuk meg az italokat, sőt az ételeket sem, de ezt leszámítva korrekt hely, kellemes...