Csülök és libacomb nagyevőknek

Király100 Gastro Corner BudapestKirály100 Gastro Corner Budapest a térképen

Kiváló 2013. novemberben, kollégákkal járt ittÉrtékelt: 2014. március 13.
Munkatársaimmal több alkalommal jártunk már ebben az étteremben karácsonyi vacsorán és névnapi ünneplésen is. Általában nagyobb társasággal érkeztünk, emiatt előre lefoglaltuk az asztalokat. A kiszolgálás egyszerűen tökéletes, udvarias, kedves, de mégsem "bratyizós" pincérek, korrekt számlázás a végén, és részletes felvilágosítás az ételek elkészítéséről, összetételéről. A hely specialitása a ropogós csülök faszén parázson sütve , amit a magam részéről még sosem vállaltam be egyedül, mert esélytelen lenne, hogy akkora adagot meg bírjak enni, viszont természetesen én is kóstoltam a többiekéből, fantasztikus! Házias konyhát visznek, férfias adagokkal, gazdag fűszerezéssel, magyaros és bajor specialitásokkal.
Novemberi látogatásunkkor liba-napok voltak, amikor az étteremben igazi élő libákat is lehetett simogatni a bejárattal szemben. Mondjuk van elképzelésem, hogy utána szegények hogyan végezték...
Kedvenc fogásaim: bajor májgombóc leves, az előételek közül a libamáj zsírjában, a főételek közül nálam a numero uno a libacomb aszalt szilvás lila káposztával és hagymás krumplival. A comb valóban ropogós volt és nem szárították ki. De a nürnbergi grillezett kolbászka is finom volt, amelyhez bajor káposztát tálaltak fel. A desszertek közül tipikus bajor étek a smarni, azaz a császármorzsa eperlekvárral.
Király100 Gastro Corner Budapest - BelsőKirály100 Gastro Corner Budapest - BelsőKirály100 Gastro Corner Budapest - BelsőKirály100 Gastro Corner Budapest - MosdóKirály100 Gastro Corner Budapest - BelsőKirály100 Gastro Corner Budapest - BelsőKirály100 Gastro Corner Budapest - BelsőKirály100 Gastro Corner Budapest - BelsőKirály100 Gastro Corner Budapest - BelsőKirály100 Gastro Corner Budapest - BelsőKirály100 Gastro Corner Budapest - BelsőKirály100 Gastro Corner Budapest - Étel/italKirály100 Gastro Corner Budapest - Étel/italKirály100 Gastro Corner Budapest - Külső képKirály100 Gastro Corner Budapest - EgyébKirály100 Gastro Corner Budapest - EgyébKirály100 Gastro Corner Budapest - EgyébKirály100 Gastro Corner Budapest - Étlap/itallapKirály100 Gastro Corner Budapest - BelsőKirály100 Gastro Corner Budapest - BelsőKirály100 Gastro Corner Budapest - Külső képKirály100 Gastro Corner Budapest - Külső képKirály100 Gastro Corner Budapest - Étlap/itallapKirály100 Gastro Corner Budapest - Külső kép

Király100 Gastro Corner további értékelései

2024.01.05kollégákkal
A bajor hangulatú fenyőfa burkolatos és berendezésű étterem talán már több, mint 20 éve is itt működik a forgalmas Király utcában, nevét a címe után kapta. Korábban Haxen néven ismertük, előző munkahelyemről a kollégákkal több alkalommal is jártunk itt, jókat és főleg nagyokat ettünk-ittunk....
2016.03.18a párjával
A belső tér nagyon hangulatos, de ezt sajnos sikerül minden lehető módon lerontani. Egy héttel előre foglaltunk asztalt egy hétközbeni estére, hátha elég idő lesz ez ahhoz, hogy egy megfelelő helyen ülhessünk. Nem így történt, bár az étterem majdnem üres volt, egy elég kellemetlen helyre...
2014.06.24barátokkal
Már régen nézegettem a helyet, mert a közelben lakom. Amikor az egyik tévéműsorban megláttam, hogy már többedszerre kiváló étteremnek választotta egy szakmai zsűri, eldöntöttem, végre kipróbálom. A barátaimmal sok mindent megkóstoltunk, egymás ételeit sem hagytuk ki, mivel minden ínycsiklandó...
Granada Hotel Kecskemét - Granada Élmények
Granada Élmények
Granada Hotel Kecskemét
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel