Egyszer ki kell próbálni!

Hedon BudapestHedon Budapest a térképen

Kiváló 2018. júliusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2018. augusztus 8.
A belvárosi aszfalt még este is ontja a meleget, ezért úgy látszik, az igazi hedonisták ki se mozdulnak, inkább neglizsében üldögélnek otthon. Legalább is a balatonvilágosi illetőségű Hedon sörfőzde pesti referencia üzletében rajtunk kívül csak két pár tartózkodik.
Kényelmes kanapé, babzsákfotelek, nézhetünk sportműsorokat, még társasjátékozhatnánk is. Igazán otthonos. De nem ezért jöttünk be egy kiadós esti séta után, hanem hogy csapoljunk magunknak egy kis sört. Plasztikkártyát váltunk a recepción, az azon lévő keret erejéig kóstolgathatjuk a jobbnál jobb házi söröket. Persze tölthetünk még a kártyára, ha eldorbézoltuk a kezdő tőkét. Van vagy harminc csap, szőke, barna, vörös, világos, könnyű, testes, búza, szűrt és szűretlen sör, mindenki talál ízlésének megfelelőt. A csapok fölött kis monitoron olvasható a sör leírása, jellege, alkoholtartalma. Betesszük a kártyát, óvatosan mozdítjuk a csapot, megvan a trükkje, hogy ne sok hab jöjjön. A kártya mutatja, mennyit töltöttünk és mennyi keret áll még rendelkezésünkre. Ha a kiválasztott fajta kifogyott, rögtön pótolják a hiányt a kedves alkalmazottak. Szerencsére nem muszáj egy egész pohárnyit inni, így sokfélét is megkóstolhatunk anélkül, hogy az asztal alá innánk magunkat.
Felnőtt gyerekeinkkel duhajkodtunk, a számlát ők fizették, és csak annyit árultak el nagyokat sóhajtva, hogy alig került ötször annyiba, mint ha egy rendes kocsmában támasztottuk volna a pultot. :) Ebben biztosan volt egy kis költői túlzás, bár a sörök biztosan nem olcsók. Viszont nagyon jók. A sörcsapolás pedig jó móka és remek lehetőség arra, hogy az ember kiválasszon egy-két kedvencet, lássa, milyen típusok jönnek be neki leginkább az egyre szélesebb házisör-kínálatból.
Hedon Budapest - Külső képHedon Budapest - BelsőHedon Budapest - BelsőHedon Budapest - BelsőHedon Budapest - BelsőHedon Budapest - BelsőHedon Budapest - BelsőHedon Budapest - Belső

Hedon további értékelései

2019.10.25a párjával
Kinéztük mér korábban a Hedont, hogy ide egyik este jöjjünk el sörözni, beszélgetni. Csütörtökön estefelé érkeztünk, elég sok vendég volt, de közel sem telt ház, több kisebb-nagyobb baráti társaság alkotta a vendégkört, ránézésre leginkább a 30-as korosztály, magyarok és külföldiek is vegyesen....
2019.05.21gyerekekkel
A múlt hónapban ismét ellátogattunk a Hedon sörözőbe a nagyobbik fiammal és a legjobb barátjával, akivel egyébként még nem kocsma-turnéztunk együtt soha korábban, így volt mit bepótolni. A Hedon kötelező állomás ilyenkor. Rendeltünk egy Margerita pizzát, a csemeték azt szeretik legjobban (1690)...