Ide vetődtem

István Tanya Vendéglő BudapestIstván Tanya Vendéglő Budapest a térképen

2023. decemberben, egyedül járt ittÉrtékelt: 2023. december 12.
Kint nézelődtem a környéken tegnap, aztán néha összefolynak az idők, egymásba csúsznak a dolgok, elég sokszor ebédelek későn, már szinte olyan félvacsora, vagy mi... ennek az étteremnek a feliratára határozottan emlékszem, hogy jártam itt vagy máshol is láttam ilyent (??) "Ha nem jössz be, mindketten éhen halunk!" És igaz is... mentsük meg hát a vendéglőst is, meg saját magunkat is! Behatoltam. Persze, én voltam az egyetlen vendég. A pincérnek van egy nyegle modora, de kiderült, hogy nem bántásból, vagy rosszindulatból, ő ilyen egyszerűen és attól még kezel mindent, udvariasan kommunikál, szolgálatkész és érti is a dolgát, csak van egy ilyen hanglejtése, vagy mi. Egy picit fura, aztán nem, hamar megszokható. Főleg, ha beszélgetni kezdesz vele. Csirkemell csíkokat kértem, hagymás kacsamáj, tejfölös dödölle, stb. A ház ajánlata. Előlegbe kaptam kis welcome-falatkát, kicsi kencés ételke, semmi fantáziadús, de figyelmes dolog. Végül is... másodosztályú a hely, vagy mi. A WC-k nagyon cukik, jópofa rajzok vannak kívül, bent meg makulátlanul tiszta is. A főételemet viszont nem találtam el annyira. Nagyon frissen, forrón hozták, sercegett, rotyogott még minden, annyira a tűzről jött. Ezzel semmi baj. De... itt írta valaki előttem, hogy borzasztóan zsírosan főznek, és eszembe is jutott, mert tényleg. Egy heti zsíradagomat megettem itt, és ez rányomta a bélyegét az egészre. A dödölle az vacak semmi volt, nem ilyen a dödölle, ezt csak olyanok gondolják, akik nem ettek még igazit. A kacsamájas csirkecsíkok rendben, nem nagyon felvágott negyedhagymákból viszont már sok volt. Brutál sűrű volt ez így. De mégsem mondanám rossz ételnek, lehet, én választottam rosszul, és ennyi zsír már nem fér belém. Szóval, nem neheztelek. Az összhatás, az étterem, a kiszolgálás elég jó, és még figyelmes is. Ittam rá egy félliter limonádét, semmi extra, csak egy nagy pohár limonádé, sokat javított a nyomasztó telítettségi érzésen. Az étel 5380 forint, ez egy kicsit több az értékénél, a limonádé 1500. Szervízdíj nincs, de megegyeztünk róla, hogy részemről legyen.
István Tanya Vendéglő Budapest - EgyébIstván Tanya Vendéglő Budapest - EgyébIstván Tanya Vendéglő Budapest - Külső képIstván Tanya Vendéglő Budapest - Külső képIstván Tanya Vendéglő Budapest - Külső képIstván Tanya Vendéglő Budapest - BelsőIstván Tanya Vendéglő Budapest - MosdóIstván Tanya Vendéglő Budapest - EgyébIstván Tanya Vendéglő Budapest - MosdóIstván Tanya Vendéglő Budapest - EgyébIstván Tanya Vendéglő Budapest - Étel/italIstván Tanya Vendéglő Budapest - BelsőIstván Tanya Vendéglő Budapest - BelsőIstván Tanya Vendéglő Budapest - EgyébIstván Tanya Vendéglő Budapest - EgyébIstván Tanya Vendéglő Budapest - EgyébIstván Tanya Vendéglő Budapest - BelsőIstván Tanya Vendéglő Budapest - BelsőIstván Tanya Vendéglő Budapest - EgyébIstván Tanya Vendéglő Budapest - BelsőIstván Tanya Vendéglő Budapest - EgyébIstván Tanya Vendéglő Budapest - Étel/italIstván Tanya Vendéglő Budapest - EgyébIstván Tanya Vendéglő Budapest - Étlap/itallapIstván Tanya Vendéglő Budapest - Étlap/itallapIstván Tanya Vendéglő Budapest - Egyéb

István Tanya Vendéglő további értékelései

2023.07.06családjával
Én enni nem de inni szívesen visszatérek. Minden étel zsíros volt, szocializmusban volt divat igy főzni.
2022.03.07barátokkal
Szombat este vacsoráztunk barátokkal. Kedves, előzékeny kiszolgálásban volt részünk és az étlap is izgalmasnak bizonyult. Sajnos a szakács nagyon édesszájú lehet, mert minden, amit némi cukorral pikánssá kellett volna tenni, émelyítően édes volt: az uborkasaláta, a harcsa gyros barbecue szósza,...
2020.02.23családjával
Születésnapi ebédre kerestünk a környéken helyszínt. Tudtuk, hogy forgalmas helyről van szó, ezért előre foglaltunk. Az étterem hangulatos, remek fedett terasz szélesíti a helyet. A pincér pont eléggé volt szolgálatkész. Az ételek megrendeléséig előételként ajándék ropogós, friss vajkrémes...
Hotel Hőforrás Hajdúszoboszló - Hőforrás napok
Hőforrás napok
2024.09.01-ig
Hotel Hőforrás Hajdúszoboszló
Hotel Narád Park Mátraszentimre - Senior pihenés
Senior pihenés
2025.04.01-ig
Hotel Narád Park Mátraszentimre
Prémium Hotel Panoráma Siófok - Ébredj, Balaton!