Ebédmenü nyerő áron

János Étterem BudapestJános Étterem Budapest a térképen

2022. májusban, egyedül járt ittÉrtékelt: 2022. július 2.
A mindig forgalmas Hegyalja úton lévő Charles Hotel étterme már évek óta változatlan formában működik. Egy időben az ittjartam.hu nyereményjátékban résztvevők ebbe az étterembe nyerhettek ajándékutalványt, így jó pár értékelést olvashattunk már az étteremről, viszont utána nagy csend lett körülöttük.
A közeli bankfiókban kellett hivatalos ügyeket intéznem, így jutott eszembe, hogy itt kéne ebédelni, mert amúgy ezen a környéken ritkán járok, nem igazán esik útba nekem.
Hétköznap 3 fogásos menüt kínál a János Étterem, azt kell, hogy mondjam, hogy jelen viszonylatban nagyon kedvező áron, hiszen a 3 fogás összesen 2190 Ft-ba kerül, a szerviz díjjal együtt! (ami 10%). A menü fix, nincs választási opció, viszont van még két "mentőmellény", a Joker menü (grill csirkecomb) és a menü plusz (kardhal szelet) 2190/2490 Ft-ért.
Ottjártamkor a menü mindhárom fogása szimpatikus volt, így ezt választottam. Brokkolikrémelves, főétel: conrflakes bundás csirke, rizs, tartár. Desszert: citromos-habos túrógombóc. Az ételek átlagosak voltak, a főétel és a desszert is kicsi, zóna adag, de így együtt a 3 fogás azért nekem elegendő volt. A hús száraz volt, a rizs is. A remoulade mártás tartár volt, nagyon majonéz ízű.
A személyzet udvarias, idősebb korosztály.
A belső téren kívül van kiülős fedett teraszuk is.
Összességében korrekt, fősodratú hely, különösebb izgalmak nélkül. A konyha teljesítménye inkább átlagos.
János Étterem Budapest - EgyébJános Étterem Budapest - EgyébJános Étterem Budapest - EgyébJános Étterem Budapest - EgyébJános Étterem Budapest - EgyébJános Étterem Budapest - EgyébJános Étterem Budapest - EgyébJános Étterem Budapest - EgyébJános Étterem Budapest - EgyébJános Étterem Budapest - EgyébJános Étterem Budapest - EgyébJános Étterem Budapest - EgyébJános Étterem Budapest - EgyébJános Étterem Budapest - EgyébJános Étterem Budapest - EgyébJános Étterem Budapest - Külső képJános Étterem Budapest - Külső képJános Étterem Budapest - Külső kép

János Étterem további értékelései

2019.06.20a párjával
Egy [moderálva - a szerk.] oldalon nyertem az utalványt, utólag is köszönöm. Mi délben érkeztünk meg, így a menüt kóstolhattuk meg. Láttam, hogy a környékről sokan igénybe veszik az adott napi menüt, az étterem tele volt. Nagyon rugalmasak voltak, amikor először felhívtam őket telefonon, hogy...
2018.05.20a párjával
Pünkösdi budapesti sétánk részét képezte a beváltandó utalvány elhasználása...éltünk a lehetőséggel és nem csalódtunk... Kellemes idő és hangulatos kert helység...Az étalpról kinézett és nem mindeannapi ételt rendeltünk.. Kacsa és marha pofa - igazán izlésesen és modern tálalásban érkezett. A...
2018.03.25a párjával
Március közepén Pestet útba ejtve döntöttünk úgy,hogy beváltjuk az oldalatokon nyert :) utalványt.Nem csalódtunk.Parkolni egy picit nehéz volt,de az udvaron találtunk helyet.Már megérkezésünkkor felfigyeltünk egymásra egy motoros úrral,aki nem értette,miért nem a parkoló felől megyünk be az...